Tenkte helt ærlig ikke på at jeg kunne koke det i kjele før det ble nevnt herdu kan fint koke ull
Noen ganger er mammaforum fine å ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte helt ærlig ikke på at jeg kunne koke det i kjele før det ble nevnt herdu kan fint koke ull
Jeg og!
Etter 3 dager lå jeg og spydde. I tillegg til det du skriver av kloring (jeg kloret ikke leker, ungene ligger bare og er syke hvis de spyr) så brukte jeg hansker og munnbind. Hjalp ikke det spør.

Hihi ja. Men skal jeg være ærlig kaster jeg det helst.. men avsolutt best å kokeTenkte helt ærlig ikke på at jeg kunne koke det i kjele før det ble nevnt her
Noen ganger er mammaforum fine å ha![]()
Ja, huff. Jeg har periodevis DÅRLIG (ikkeeksisterende??) immunforsvar så skal svært lite til altså. Fæle greier.Nei noen ganger hjelper det bare ikke. Skikkelig smittsomme greier![]()
Hadde det ikke vært helt nye klær i en nydelig farge, så hadde de nok detHihi ja. Men skal jeg være ærlig kaster jeg det helst.. men avsolutt best å koke
Ja, hvor små er de? Synes det er greit med de minste, men eldste her er 5,5. Da hiver jeg.Hadde det ikke vært helt nye klær i en nydelig farge, så hadde de nok det
Men, småbarnstida har vist gjort meg vant til å koke ting, og litt desensivisert mot æsjete greier![]()
Str 86-92Ja, hvor små er de? Synes det er greit med de minste, men eldste her er 5,5. Da hiver jeg.
Alt blir ellers jo større de er.ok![]()
synes det er litt eklere når de er eldre
hehe ja.. Jeg synes buser er ekkelt uansett, har litt fobi mot snørr, men helt klart eklere med sånt når de er eldreAlt blir ellers jo større de er.
Babybuser = søte
Tennåribgsbuser = ikke fullt så søte![]()
![]()

spyler av det verste i dusjen og håndvasker med vsrmt vann og ullsåpe, deretter koker jeg det. Vil ikke ha dritten i vaskemaskinen, da må man jo kjøre en tom kokvask etterpå for å få bakteriene ut av maskinen