Ullklær

Svigermor har tatt helt av på klesshoppingen, så her har vi nok av ull helt fra str. 50 og oppover. Bodyer, strømpebukser, sparkebukser, jakker, shortser, gensre, luer, sokker, smekker, dresser og tepper. Alt er så utrolig mykt og skjønt. En blanding av hjemmestrikkede plagg og kjøpte. Det er så mye at jeg lurer på om jeg noen gang trenger å vaske det før han vokser utav det. Men det strekker seg jo, så plaggene varer jo lenger. Vi har også fått en del bambus. Jeg er veldig glad i å bruke ull, selv om vi bor på Vestlandet. ☺

Svigermor har tatt helt av på klesshoppingen, så her har vi nok av ull helt fra str. 50 og oppover. Bodyer, strømpebukser, sparkebukser, jakker, shortser, gensre, luer, sokker, smekker, dresser og tepper. Alt er så utrolig mykt og skjønt. En blanding av hjemmestrikkede plagg og kjøpte. Det er så mye at jeg lurer på om jeg noen gang trenger å vaske det før han vokser utav det. Men det strekker seg jo, så plaggene varer jo lenger. Vi har også fått en del bambus. Jeg er veldig glad i å bruke ull, selv om vi bor på Vestlandet. ☺
wow, heldig du!! Jeg og er veldig glad i ull, så har kjøpt en god del ull+jeg og mor strikker en del i tilegg:)

Er veldig glad i ull fra både Hust & Claire og Joha❤️ gjerne de i ull/bomull eller ull/bambus;) brukt de masse til storesøster:) Blir også en del fra lillelam(dresser og sånt). Har kjøpt litt i str 50 da storesøster brukte det ihvertfall første mnd, selv om hun var 3790g og 52cm da hun kom til:) det var mer enn stort nok:) blir dette en gutt må vi nok ut å handle mere, blir det en jente har vi en del arveklær fra storesøster;)

Back
Topp