Ullinnlegg

Tiks

Forelsket i forumet
Bruker dere ullinnlegg nå? Jeg er så livredd for å få brystbetennelse igjen, så jeg bruker det. Men blir jo varmt etterhvert..
 
Har slutta med alt av innlegg for ganske lenge siden... Har strevd med brystbetennelse i starten med begge mine barn, men har ikke fått noe mer selv om jeg pakket innleggene bort. Men passer på å kle meg slik at jeg ikke fryser :)
 
Jeg har aldri brukt ullinnlegg, men har aldri fått brystbetennelse heller, hverken denne gangen eller med eldstemann :)
 
Har ikke brukt det på ett par mnd:)
 
Har slutta med alt av innlegg for ganske lenge siden... Har strevd med brystbetennelse i starten med begge mine barn, men har ikke fått noe mer selv om jeg pakket innleggene bort. Men passer på å kle meg slik at jeg ikke fryser :)
Ja, med førstemann fikk jeg betennelse fordi jeg var kald. Denne gangen fikk jeg det i starten, ikke pga kulde. Er bare så fælt å få det.
 
Har ikkje brukt ull i heila tatt,kun engangs. Heldigvis ingen betennelse her i gården!:)
 
Brukte ull bare de første dagene. Har frosset maange ganger, men enda ikke hatt antydning til brystbetennelse, så jeg er visst heldig med meieriet ;-)
 
Back
Topp