Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje ikke aktuelt med Rikshospitalet var knallbra! Barselavdelinga der er kjempegod.Noen innspill?
Kanskje ikke aktuelt med Rikshospitalet var knallbra! Barselavdelinga der er kjempegod.
Det er det, men jeg fikk et dobbeltrom alene i tre dager sist. Kan jo ha med tid på året jeg fødte også: om vinteren. Men jeg hadde hørt at på Ullevål er man overlatt mer til seg selv på barselhotellet. På riksen var det kjempefint for en førstegangsmor, barnepleiere og jordmødre der hele tiden, kunne plinge så kom de, fikk veldig god hjelp og veiledning. Så om du er førstegangs er det å anbefaleAbsolutt aktuelthadde bare glemt av det som alternativ egentlig. Er det delerom der?
Det er det, men jeg fikk et dobbeltrom alene i tre dager sist. Kan jo ha med tid på året jeg fødte også: om vinteren. Men jeg hadde hørt at på Ullevål er man overlatt mer til seg selv på barselhotellet. På riksen var det kjempefint for en førstegangsmor, barnepleiere og jordmødre der hele tiden, kunne plinge så kom de, fikk veldig god hjelp og veiledning. Så om du er førstegangs er det å anbefaleMen i juli er nok ikke sjansen på eget rom så stor dessverre...
Jeg bor ikke i Oslo lenger så det blir et annet sykehus denne gangen.
Hadde gått for Ahus [emoji4] Det er nyere og freshere enn Ullevål [emoji4] Fødte på Ahus sist og var fornøyd med det, så blir dit igjen.
I tillegg så ligger det litt utenfor så man slipper kø rundt omkring i Oslo når man skal på kontroll og/eller når ting faktisk skjer [emoji4]
Spørs litt hvor du bor da, men går mange busser til Ahus [emoji4]Det med freshere veier oppUllevål er rottent altså! Barselhotellet greit nok. Vi har ikke bil da! Så egentlig lettere med Ullevål. Men håper det ikke blir så mye kontroller!
må bestemme meg i morgen! Synst det er så vanskelig. Jeg kjenner ikke til noe annet enn Ullevål, men var mye jeg ikke var fornøyd med[emoji57] selv om det blir enklest tror jeg det utgår!