Ullared???

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Er det noen som har vært der, og er det vært å dra ned ditt? Er det like billig som alle vil ha det til???

Har vært der 2 ganger :) første gang for 2år siden da jeg og søsteren min kjørte ned for gøy :p å en gang i år da vi likevell kjørte forbi så datteren min fikk se...
Er kjempebillig der,både for elektroniske varer og ellers :) men synes hele plassen er litt oppskrytt,er som en gedigen OBS :) de har alt + enomrmt med mennesker :p

Jeg synes det er verdt turen :) Er masse billige varer som er like gode som dyre varer her i Norge. Jeg handler nesten alltid inn alt jeg trenger i Ullared før barnehagestart hvert år. Sparer noen 1000lapper

Vært der :) Var ikke så mange mennesker der den dagen heldigvis. Dem hadde masse kult og fint og det var veldig rimelig :) Spørs jo litt på hva du skal handle selvfølgelig.

Nå tenker jeg på å dra I sep/okt så bli å handle julegaver og slikt :) tar det å for en tur da :)

Var der for 4 uker siden og skal dit I september igjen :P det er helt klart masse billig og fint der. Det er ekstremt stort. Men det er ikke noe sånn Wow opplevelse da :P lønner seg å ha 2 dager der. Hyttene er å anbefale og I et lite senter tvers over for ullared ligger det en kjempe god og billig buffé restaurant med asiatisk mat som virkelig er å anbefale :)

Har vært der to ganger, det er mye veldig billig. Og faktisk mye fine dameklær! T-skjorter og topper koster fra 39-89kr, gensere og cardigans betalte jeg ca 130 for. Kunne handlet mye mer klær til meg selv om vi hadde hatt tid. Med baby på tre uker, en treåring og en femåring på slep så ble det mest å suse gjennom og få med seg litt bare. Kunne absolutt tenke meg å dra dit uten barn og handle skikkelig.

Va der i fjor sommar, og skal definitivt tilbake igjen. Masse fint til store og små :love7

Absolutt verdt en tur! Bare styr utenom fellesferien og gjerne november også :p totalt kaos, vondt å komme til og det er kø absolutt alle steder :p neste gang blir utenom de tidene ihvertfall;)

Absolutt verdt en tur! Bare styr utenom fellesferien og gjerne november også :p totalt kaos, vondt å komme til og det er kø absolutt alle steder :p neste gang blir utenom de tidene ihvertfall;)

Fellesferien, høstferie, vinterferie, påskeferie, har jeg fått med meg at vi ikke skal dra :p
November blir å uaktuelt da vi har termin I november :)

Ser ut te at jeg må få tatt meg en tur ja, hadde vært greit å få shoppa litt julegaver :) billig :))

Back
Topp