Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vinterferie går helt fint. Vr knapt nok folk derFellesferien, høstferie, vinterferie, påskeferie, har jeg fått med meg at vi ikke skal dra
November blir å uaktuelt da vi har termin I november
Ser ut te at jeg må få tatt meg en tur ja, hadde vært greit å få shoppa litt julegaverbillig
)
Kommer an åå hva du skal ha. Men noe jeg syn var flott for eksempel var at dynetrekk til dobbel dyne var billig og I god kvalitet. Her hjemme må jeg belage meg på ca 470 kr for et sengesett men der betalte jeg kun 170 krHva ligger egentlig prisene på da?
Kommer an åå hva du skal ha. Men noe jeg syn var flott for eksempel var at dynetrekk til dobbel dyne var billig og I god kvalitet. Her hjemme må jeg belage meg på ca 470 kr for et sengesett men der betalte jeg kun 170 kr![]()
Ja der er veldig rimelig da I forhold til herDet var jo rimelig. Jeg finner ikke dynetrekk til dobbeldyna mi for under minst 700..
Sendte mail til dem jegVi tenkte å dra ditt på julehandling... Litt usikker på om vi skal ta med datteren våres eller ikke... Enten ta hu med, ta hu med med en barnepike eller la mamma være barnepike mens vi er borte.. Må se ann hvordan hun er..
Ok, kjekt å viteSendte mail til dem jegå julevarene kommer I midten av oktober. Blir for nærme termin for min del
så skal prøve å få dratt I sep
![]()
Hadde håpet de kom i beg av okt jeg da. Har termin midt novOk, kjekt å viteVi tenkte egentlig å kjøpe alle julegaver.. Har termin 20.sep, så må bli etter da en gang...
De blir nok ikke tomme for varer på den tiden, så det går nok braHadde håpet de kom i beg av okt jeg da. Har termin midt novmen vinter varene er jo der så får da shoppa tror jeg, pleier ikke være noe problem å shoppe
![]()
De blir nok ikke tomme for varer på den tiden, så det går nok braJeg sliter med bekkenløsning og er sykemeldt, så kan ikke reise før fødselen.. Tenker det blir en koselig tur etter fødsel (får jeg i hvert fall håpe
)
Det skjønner jegNei tomme blir de nok ikke
Jeg å sliter nå med bekkenløsningen, så derfor vil jeg dra før jeg blir mega sværå orker ikke dra ditt i des
![]()