Ullared???

Fellesferien, høstferie, vinterferie, påskeferie, har jeg fått med meg at vi ikke skal dra :p
November blir å uaktuelt da vi har termin I november :)

Ser ut te at jeg må få tatt meg en tur ja, hadde vært greit å få shoppa litt julegaver :) billig :))
vinterferie går helt fint. Vr knapt nok folk der

Vi tenkte å dra ditt på julehandling... Litt usikker på om vi skal ta med datteren våres eller ikke... Enten ta hu med, ta hu med med en barnepike eller la mamma være barnepike mens vi er borte.. Må se ann hvordan hun er..

Hva ligger egentlig prisene på da?
Kommer an åå hva du skal ha. Men noe jeg syn var flott for eksempel var at dynetrekk til dobbel dyne var billig og I god kvalitet. Her hjemme må jeg belage meg på ca 470 kr for et sengesett men der betalte jeg kun 170 kr :)

Helt klart verdt turen! Jeg har vært der tre ganger og har vært fornøyd med alt jeg har fått med meg. Er billig klær, barneting/leker, interiør (og de har såååå mye fint) osv ;)

Kommer an åå hva du skal ha. Men noe jeg syn var flott for eksempel var at dynetrekk til dobbel dyne var billig og I god kvalitet. Her hjemme må jeg belage meg på ca 470 kr for et sengesett men der betalte jeg kun 170 kr :)

Det var jo rimelig. Jeg finner ikke dynetrekk til dobbeldyna mi for under minst 700..

Vi tenkte å dra ditt på julehandling... Litt usikker på om vi skal ta med datteren våres eller ikke... Enten ta hu med, ta hu med med en barnepike eller la mamma være barnepike mens vi er borte.. Må se ann hvordan hun er..
Sendte mail til dem jeg :) å julevarene kommer I midten av oktober. Blir for nærme termin for min del:) så skal prøve å få dratt I sep :)

Hadde håpet de kom i beg av okt jeg da. Har termin midt nov:) men vinter varene er jo der så får da shoppa tror jeg, pleier ikke være noe problem å shoppe:)
De blir nok ikke tomme for varer på den tiden, så det går nok bra ;) Jeg sliter med bekkenløsning og er sykemeldt, så kan ikke reise før fødselen.. Tenker det blir en koselig tur etter fødsel (får jeg i hvert fall håpe :p )

De blir nok ikke tomme for varer på den tiden, så det går nok bra ;) Jeg sliter med bekkenløsning og er sykemeldt, så kan ikke reise før fødselen.. Tenker det blir en koselig tur etter fødsel (får jeg i hvert fall håpe :p )

Nei tomme blir de nok ikke :p
Jeg å sliter nå med bekkenløsningen, så derfor vil jeg dra før jeg blir mega svær;) å orker ikke dra ditt i des:)

Har så lyst dit at det er tett før jeg sprekker ! Må bli en tur en gang :)

Back
Topp