MarcusMamma
Forumet er livet
Nei her bruker vi bare ull om vinteren og kjøper ikke noe før barnet er født pga ene min har atopisk eksem så han kunne ikke bruke noe sånn så da orker jeg ikke bruke mye penger på det vis denne får det også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bambusklær er fantastiske! Anbefales!Lite ull her også da mini har atopisk eksem. Vurderer å kjøpe bambuspysj. Var veldig fornøyd med de fra lilleba til mini ihvertfall men venter for å se om vi får se kjønn på ul om tre uker.
Hvor/hvilke merker (bambus)?Bambusklær er fantastiske! Anbefales!
Husker ikke helt hvilke merker vi har hatt, men i hvert fall Hust & ClaireHvor/hvilke merker (bambus)?
Jeg har hatt litt Joha ull til eldstemann, var godt fornøyd med det. Synes sommerullen til Joha er veldig god!Jeg skal sikre meg noen når de kommer på salg. Likte godt nøstebarn sine sist, da man kan vokse litt i dem. Men de koster jo også mest, så jeg vet ikke helt. Noen som har erfaring med andre merker som Joha og Refleks?
Joha er kjempebra! Anbefales!! Tåler godt å vaskes, noe jeg ikke synes om Nøstebarn som krymper og tover veldig.. vet at man ikke skal vaske Nøstebarn-ulla så ofte, men vanskelig å unngå med en bitteliten baby som gulper og bæsjer overalt. Reflex er også ok, men noe av det føles litt "syntetisk" på en måte..Jeg skal sikre meg noen når de kommer på salg. Likte godt nøstebarn sine sist, da man kan vokse litt i dem. Men de koster jo også mest, så jeg vet ikke helt. Noen som har erfaring med andre merker som Joha og Refleks?
Takk for godt råd. Deler din erfaring vedr nøstebarn, men elsker de selebuksene deres i ullfrotté. Kjøper det når det blir høst. I sommer kommer jeg til å bruke ull/silke og ull/bambus. Noen som har testet Troll?Joha er kjempebra! Anbefales!! Tåler godt å vaskes, noe jeg ikke synes om Nøstebarn som krymper og tover veldig.. vet at man ikke skal vaske Nøstebarn-ulla så ofte, men vanskelig å unngå med en bitteliten baby som gulper og bæsjer overalt. Reflex er også ok, men noe av det føles litt "syntetisk" på en måte..