Nann og Ceres det er 25% avslag på alt babytøy hos cubus nåOooh, jeg og ser jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nann og Ceres det er 25% avslag på alt babytøy hos cubus nåOooh, jeg og ser jeg![]()
Takk for tipsNann og Ceres det er 25% avslag på alt babytøy hos cubus nåikke like bra som 3 for 2, men hjelper litt
![]()
Er det begynt i dag? Var bare 3for2 på sokker da jeg var der i går...Nann og Ceres det er 25% avslag på alt babytøy hos cubus nåikke like bra som 3 for 2, men hjelper litt
![]()
Må på cubus i morgen skjønner jegCubus begynte i dag med 25% på alle barneklær. I tillegg hadde de 3 for 2 på sokker og strømpebukser. Har kjøpt ullbodyer, sokker i ull og ullstrømpebukse der, og er superfornøyd!! De er jo deilige de bodyene som er bomull innerst da, også ull på utsiden! Den ulldressen de har på Cubus til 399 kjøpte jeg, og den er HERLIG!! Kjempegod og varm.
Ja var det i dag i tillegg til sokketilbudet. Men vet ikke hvor lenge det varerEr det begynt i dag? Var bare 3for2 på sokker da jeg var der i går...
Jeg leste at tilbudet gjelder babyklær altså str opptil 80/86?Cubus begynte i dag med 25% på alle barneklær. I tillegg hadde de 3 for 2 på sokker og strømpebukser. Har kjøpt ullbodyer, sokker i ull og ullstrømpebukse der, og er superfornøyd!! De er jo deilige de bodyene som er bomull innerst da, også ull på utsiden! Den ulldressen de har på Cubus til 399 kjøpte jeg, og den er HERLIG!! Kjempegod og varm.
Skal sjekke ica til storebrorDet er masse salg på intersport på ull. Så også at Apotek1 hadde salg på ull. Var 40%på ica på ull også.
Har du bilde av den? Er det den med stjerner?Cubus begynte i dag med 25% på alle barneklær. I tillegg hadde de 3 for 2 på sokker og strømpebukser. Har kjøpt ullbodyer, sokker i ull og ullstrømpebukse der, og er superfornøyd!! De er jo deilige de bodyene som er bomull innerst da, også ull på utsiden! Den ulldressen de har på Cubus til 399 kjøpte jeg, og den er HERLIG!! Kjempegod og varm.
Jeg leste at tilbudet gjelder babyklær altså str opptil 80/86?
Må på cubus i morgen skjønner jeg
For snuppa er uten noen reaksjon etter en helt dag med reflex ull![]()
Er opp til 86 jaVet du det vet jeg ikke, her var det slike plakater som hang, og jeg vet at i alle fall str. 80 var det, for det er den str. jeg handler.![]()