Ull tråden :)

Da var jeg plutselig 788 kr blakkere gitt, og det eneste jeg kjøpte var den Ullfleece dressen og en babyhals. Håper nøstebarn er raske å levere :) Var veldig usikker på hvilken størrelse jeg skulle kjøpe, da jeg ønsker at den kan brukes en god stund siden den var så dyr. Så jeg gikk for 74/80, og vi er enda på størrelse 68/70 i vanlige klær. Dere andre som anbefalte den dressen, gikk dere mye opp i størrelse når dere kjøpte?

Det er masse salg på intersport på ull. Så også at Apotek1 hadde salg på ull. Var 40%på ica på ull også.

Cubus begynte i dag med 25% på alle barneklær. I tillegg hadde de 3 for 2 på sokker og strømpebukser. Har kjøpt ullbodyer, sokker i ull og ullstrømpebukse der, og er superfornøyd!! De er jo deilige de bodyene som er bomull innerst da, også ull på utsiden! Den ulldressen de har på Cubus til 399 kjøpte jeg, og den er HERLIG!! Kjempegod og varm.

Cubus begynte i dag med 25% på alle barneklær. I tillegg hadde de 3 for 2 på sokker og strømpebukser. Har kjøpt ullbodyer, sokker i ull og ullstrømpebukse der, og er superfornøyd!! De er jo deilige de bodyene som er bomull innerst da, også ull på utsiden! Den ulldressen de har på Cubus til 399 kjøpte jeg, og den er HERLIG!! Kjempegod og varm.
Må på cubus i morgen skjønner jeg :)
For snuppa er uten noen reaksjon etter en helt dag med reflex ull :D

Jeg leste at tilbudet gjelder babyklær altså str opptil 80/86?

Har du bilde av den? Er det den med stjerner?

Har du bilde av den? Er det den med stjerner?

Mener du den ulldressen til 399? Isåfall her er bilde av den :) Må bare si at den er mye finere i virkeligheten enn på bildet!

1380266846899.jpg

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg leste at tilbudet gjelder babyklær altså str opptil 80/86?

Vet du det vet jeg ikke, her var det slike plakater som hang, og jeg vet at i alle fall str. 80 var det, for det er den str. jeg handler. :)

Back
Topp