Ull tråden :)

Suvana

Forelsket i forumet
Nå har det blitt kaldt her i Nord-Norge og i går var det -6 grader! :O Vi har mest klær i bomull i størrelsen hans nå, og jeg merker at lillemann må ha veldig mange lag på seg for å holde varmen, så nå er det på tide å handle inn ullklær!

Hva handler dere i ull til de små og hvilke merker går det i?
Jeg hadde tenkt å kjøpe fra Nøstebarn, men leser nå at ganske mange er misfornøyde med kvaliteten. De er jo fryktelig stive i prisen, så da ble jeg plutselig usikker nå.

Del dine erfaringer og favoritter! :)

I dag tester vi om snuppa tåler 100% ull eller om hun er som sin bror. Så foreløpig har jeg kun 2 bodyer og en longs fra refleks. Men longs er upraktisk, så blir med fot når vi skal handle mer.
Storebror har mye fra hust&claire, så det er det eneste jeg har erfaring med :)

I dag tester vi cubus ull sokker. Ligner trysilsokken. Kjennes veldig gode ut..
Lurer på å kjøpe til storesøster og

Hva handler dere i ull til de små og hvilke merker går det i?
Jeg hadde tenkt å kjøpe fra Nøstebarn, men leser nå at ganske mange er misfornøyde med kvaliteten.

Vi har handlet litt fra nøstebarn og har en søster som handler der mye :) synst kvaliteten er bra!
Ellers så handler vi en del på Devold!
Har 2 pysjer, 4 bodyer, 4 strømpebukser, noen longs og en tynn ulldress til nå :) kommer nok til å kjøpe en del mer etterhvert :)

Jeg har kjøpt noe fra nøstebarn og er superfornøyd til nå, men har jo ikke fått brukt det så mye enda. Har også kjøpt litt fra joha, reflex og name it + en kjempe god "snekkerbukse" fra Lille lam. Syns Lille Lam har så mye fint, men dyrt.

Har Janus, nøstebarn, tom og trine, reflex og joha, liker veldig godt joha sin, men litt dyr.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Bruker nøstebarn og joha her. Bruker det hver dag og er veldig fornøyd :D

Lille lam er virkelig nydelig ja, men syns det er alt for dyrt, og det virker som et typisk motemerke i samme gate som Memini, Mini a ture og alle disse merkene som mammabloggerne er så frelst av.

Lurer litt på om jeg skal begrense meg til å bare kjøpe Ullfleece dressen fra Nøstebarn, for den ser jo veldig god og varm ut, og jeg finner ingen andre lignende utedresser. Noen som har prøvd den?
Jeg kommer ikke til å kjøpe mer fra Name it, h&m og cubus, syns kvaliteten blir helt lik ren bomull for min del.

Så da er det pysj, lekedress, lue, votter, hals, strømpebukse og body som mangler. Er veldig usikker for hvilket merke vi skal prøve. Dere som bruker tom og trine, er kvaliteten lik cubus og name it sitt ull eller er det bedre kvalitet?

Har venninner som har brukt Cubus ulla og vært fornøyd, så det blir vell med ull som med annet ;) mange meninger ;)

Har venninner som har brukt Cubus ulla og vært fornøyd, så det blir vell med ull som med annet ;) mange meninger ;)
Jeg har brukt cubus til storebror og vært knallfornøyd og aldri kald en eneste dag.. Skjønner ikke hvorfor betale mer uten å gi det en sjanse en gang ;)

Anbefaler ullfleece dressen fra nøstebarn :) Den er så myk og god. Snuppa liker den veldig godt, og den er enkel og ta av og på:) Bruker den i vogna, og hun holder seg varm og god ;)

Jeg har brukt cubus til storebror og vært knallfornøyd og aldri kald en eneste dag.. Skjønner ikke hvorfor betale mer uten å gi det en sjanse en gang ;)
Så enig :)
Tåler snuppa denne reflex ulla (betalte 200kr for 3plagg), blir det en runde på Cubus :)
Vi fikk mye der i fra til storebror, men måtte bytte det ettersom han ikke tålte det :( svigers var ram til å kjøpe det til tross for at vi gjentok det en million gang.

Så enig :)
Tåler snuppa denne reflex ulla (betalte 200kr for 3plagg), blir det en runde på Cubus :)
Vi fikk mye der i fra til storebror, men måtte bytte det ettersom han ikke tålte det :( svigers var ram til å kjøpe det til tross for at vi gjentok det en million gang.
Venter på sånn 3for2 tilbud på cubus

Vi har brukt mye fra nøstebarn. . Det som er med den ullen er jo at den er ubehandlet. Så den skal jo helst håndvaskes.. jeg tar de i maskinen men det har faktisk hendt at den har blitt tovet i maskin. ( med den gamle vaskemaskinen ) med den nye maskinen har det gått greit.. men jeg synes de klærne varmer veldig mye mer.. vil anbefale ull fleece dressen og de sparkebuksene i ull frotte.. ( de med sau på og uten fot) og så er luene deres gull verdt..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mye cubus og vossatassar samt nameit og lille lam:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Strømpebukser fra Safa, det gjelder både ull og bomull :) og så har vi to bodyer og en sparkebukse i ull/silke fra Nøstebarn. Det er faktisk nok for oss :) Der er jo så fort gjort å bare skylle opp tøyet når det er skittent. Av uteklær har vi en dress, en ribbebukse og en jakke jeg har strikket med Nøstebarngarn.

Back
Topp