Ull til oss voksne...

Bruker mye ull ja. Kjøper en del på Spar Kjøp, så har jeg noe Devold og et sett med Tufte Bambull som mannen kjøpte til meg. Bruker mest overdeler til hverdags, men stilongs er kjekt under termodressen om jeg er ute og leker i snøen eller når vi er på hytta/skitur. Tynne ullsokker er gull i vinterhalvåret. Ellers har jeg en del hjemmestrikket, takket være mamma, både gensere, jakker, sokker og snart en ullbukse ;-)

Jeg bruker endel ull, er skikkelig frostpinne :-) jeg har fra janus og pierre robert :-)
Har både ullundertøy og ullklær, har også endel strikket feks. labber og luer ;-)

Lever i ull halve året! Ullsokker hele året. Har en del underskjorter i ull og silke fra Pierre Robert som brukes nesten daglig fra høst til vår. Ellers litt ymse, noe til tur og noe til hverdags. Elsker også gensere og cardigans i 100% ull eller kashmir, og er svært fornøyd med at billigkjedene har fått litt av den slags de siste årene. Sokkene er fra xxl, husker ikke merket men de pleier ha dem på salg for 19 kr paret en gang i året.

Og ja, jeg er eg frossenpinn:-)

Kan dessverre ikke bruke ull rett mot huden lenger, da eksemen blomstret opp sist jeg var gravid. Men før likte jeg veldig godt ullundertøyet fra Aclima!

Har lyst å kjøpe mye ull i år, har insett hvor deilig det er. Har ett sett fra Vikafjell og synes det er veldig deilig. Skulle ønske de laget Hust & Claire ull for voksne også, for de har jo så fine print. :joyful:

Har lyst å kjøpe mye ull i år, har insett hvor deilig det er. Har ett sett fra Vikafjell og synes det er veldig deilig. Skulle ønske de laget Hust & Claire ull for voksne også, for de har jo så fine print. :joyful:

Enig! Liker også hust&claire :p

Jeg bruker mye fra Devold, den mesd polyester(?) på innsiden. Og så har jeg en joggebukse fra Nøstebarn som jeg elsker! Den klør ikke i det hele tatt.
Øverst på ønskelisten står ullfleecejakke og ull/silke-nattkjole fra Nøstebarn.

Elsker ull :) har Kari traa. Ullvang. Devold.Stormberg. Bergans .Sniker meg til og låne mannen sine janus. Kjøper på sportsbutikker.
Har litt ull strømpebukser fra dagligvare butikker. Sikker Pierre Robert? Ull sokker og er kjøpt litt over alt.

Har ull fra Kari Traa og moods of Norway, elsker det og bruker det mye på tur, trilleturer og som koseplagg på vinteren :)

Back
Topp