Ull til oss voksne...

Ja, jeg bruker mye ull:) Går stort sett alltid med ulltrøye og stillongs når jeg går tur på vinteren, og ulltrøye ofte ellers også :)

Bruker ulike merker, bl.a Bjørn Dahli, Pierre Robert, noen billige fra Obs (husket ikke merket) og sikkert andre også ;) Har ikke noen favoritt egentlig.

Bruker mye ullstrømpebukser under kjoler. Og så har jeg to sett med ullundertøy, som jeg bruker på tur. :)
Og diverse ullsokker. Tynne, de fleste safa, og tykke som er strikket av tante. :)

Har flere sånne tykke ullkjoler, og tynne ulltopper fra Sparkjøp :)

Bruker aldri ull, men tror jeg skal gå til innkjøp av det i år. Fryser masse allerede etter 2 mnd i Egypt :P

Ja, har masse fine ullgensere og ullcardigans :) bruker i tillegg ullundertøy dersom jeg skal på tur.

Sendte akkurat mannen ut for å kjøpe superundertøy til meg! :-) vi pakker til fjellet i morgen pg gravidmagen passet ikke ullet mitt! Bruker mye superundertøy og spesielt overdeler. Hater å fryse!

Bruker endel ull, men mest sånne store gode cardigans og gensere i mohair fra H&M. Elsker de nå på høst og vinter!

Av funksjonsull til tur og trening, bruker jeg Kari Traa.

Bor i ullklær innerst. Cubus har de beste for meg. Bytter ut hvert år.
Går i det fra september til april.

Elsker ull fra aclima. Har også litt fra devold.

Bruker du mye ullklær selv? Hvor kjøper du det? Hva liker du best? :)
Samboeren og jeg bor i ullundertøy store deler av året, da vi er veldig mye ute og på fjellet. Har og har hatt ull av mange forskjellige merker, men må si jeg liker Devold best, både i passform og kvalitet. Aclima er også en av favorittene. Liker Kari Traa sitt når det kommer til til utseende, men kvaliteten er ikke like god syns jeg... Av sokker er smartwool og ulvang favorittene.

Back
Topp