Ull til oss voksne...

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Bruker du mye ullklær selv? Hvor kjøper du det? Hva liker du best? :)

Det ulltøyet jeg har nå er vel kjøpt på smartklubb. Mener det er merinoull.
Det klør jeg ikke av, og det er veldig mykt og godt, men brukes ikke veldig ofte da:D

Bruker så godt som aldri ull selv, kjøper ullsokker på Name-It, som jeg elsker.. Har så små bein at jeg kan bruke de :-P Beste sokkene jeg har ^_^

ellers har jeg kanskje en strømpebukse i ull og noen cardigans.. Men ikke ullundertøy... Men det jeg brukte før var fra Sparkjøp eller noe i den dur, og funka fint =)

Jeg bruker en del ulltrøyer, longs om jeg skal ut, og har et par ulljakker jeg bruker på jobb. I tillegg byttet jeg ut sokkene med bare tynne ullsokker når det blir kaldt.

Mao mye det samme som ungene

Sokkene på Cubus etc, jakkene har jeg fått av mannen stort sett, ulltrøyer fra Janus, devold etc

Stort sett bare ullsokker fra ullvang. Ellers har jeg ullundertøy fra Kari Traa og Ullvang, som blir brukt på tur ol. Bruker mest super undertøy fra Bavac

Akkurat nå har jeg ullstrømper fra HM av alle steder på, pluss en tynn ullgenser fra Stormberg.

Bruker ikke mye, men har fra Kari Traa, Moods of Norway og Ullvang. Veldige gode plagg.

Har ikke ull fra før, men bestilte faktisk et ullsett og ulvang-genser her om dagen! Genseren kommer i posten i morgen :D

I preggers-garderoben har jeg ulltøy fra Boob og Nøstebarn. Noen plagg fra Kari Traa, Arc'teryx og Janus passer fortsatt, og jeg har mye hjemmestrikket. Devold har kanskje de beste sportsbh-ene, I min størrelse.

Elsker ull! Har allerede flyttet inn i janus ulljoggebuksa mi for sesongen :) det er mitt absolutte favorittplagg! Ullundertøy så liker jeg best devold, har noen sett og de brukes flittig til hverdag og tur.

Har ulljoggebukse fra nøstebarn, div ullsingletter og gensere fra hm, cubus og div billigkjeder og diverse hjemmestrikket.

Bruker det om vi skal være ute på vinteren :) Har norheim og kari traa, liker kari traa sitt best :)

Har Kari Traa, men bruker det aldri.

Ja frossenpinne som jeg er, liker best ull/silke fra Nøstebarn, jeg syns mye klør. Klarer feks ikke Kari Traa, det klør ikke sånn veldig, men jeg syns ikke det er noe mykt mot huden :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

Har fra sparkjøp og ullvang. Kari Traa passa ikke meg (det jeg har prøvd ihvertfall) syns det var lite i størrelsen..noe som er kjipt, for der er så mye fint :p

Janus sitt ull-superundertøy er deilig :)
Ellers strikker jeg ullklær selv. Så gensre og slikt er flittig brukt. Frossenpinne:p

Har mye ull, men bruker det som regel når jeg er på ski, tur, eller når jeg er ute å leker med barna på høst og vinter :)

Har en del fra aklima og kari traa. Kari traa har jo veldig mye sprekt da. Sikkert litt for mye for noen,men hver sin smak. Jeg kan gå mye med det inne også. Deilig :)

Har masse ull :) brukes ofte og har fra mange forskjellige merker. Bruker det også ofte hjemme på kveldene om høsten/vinteren, super deilig å gå rundt i ull!

Back
Topp