Ulik resultat, ulike tester

Gratulerer så mye!!
 
GRATULERER SÅ MYE! :)

Finner litt trøst på en teit måte i denne tråden o_O jeg skulle egentlig flytte inn her sammen med dere idag. Testa positivt på billigtest igår, svakt, men en strek der vel en strek?
I dag tok jeg en digital og en fra boots apotek, begge negative. Ikm på onsdag. Tok de kun to timer siden siste Dotur og midt på dagen, men det er vel egentlig bare dumt å fortsette å håpe nå?:(:(

:anyone
Ikke dumt å håpe i det hele tatt. Bare for digital ikke slo ut. Du hadde strek på bt så kan godt hende de ikke er sterke nok til å slå ut på digital enda. Prøv igjen om ett par dager
 
Hei jenter, jeg tetste negativt i dag igjen, men føler meg gravid. Har skikkelig "menssmerter" og stramming nede i bekkenet.... Hadde mensen 15.januar og 22 dagers syklus. Når bør en test bli positiv? Vet fra de 3 forrige svangerskapene at jeg ikke får så høye hcg verider...mulig det ikke er nok til å slå ut på test før forventet mens til helgen...hva tror dere? Har skikkelig mensvondt fra forrige torsdag (29.jan). Har ikke blod eller utflodheller. Pleier ikke får smerter før samme dag som mensen kommer. Litt frustretende å føle jeg er gravid og få negatve tester. Snakket med legen og skal ta en hcg prøve fredag. Noen fler som har opplevd dette og vært gravid?
 
Back
Topp