Ulik resultat, ulike tester

Håpefull_oktober

Betatt av forumet
Oktoberskattene 2015
Hei alle sammen.
Har følt meg gravid i noen dager, tok test på tirsdag den var negativ.
Tok en nå for morro skyld. Fikk en svak positiv på en test fra billig tester og negativ med en test fra CB. Trodde CB var best, noen som har opplevd noe liknende?
ImageUploadedByBV Forum1422544825.118146.jpgImageUploadedByBV Forum1422544851.063648.jpg
 
Skimter jeg ikke en svaak strek på CB også da? Eller er det bare skyggetest? Tok du begge samtidig? Kan jo være hvis du tok den positive før den negative (på ulike urinprøver) at du er så kort på vei enda at hcg ikke slår ut annet enn morgenurin (konsentrert urin).
 
Tok begge samtidig:) Jeg kunne såvidt skimte en skyggestrek på CB.
Tester igjen i morgen tidlig, men ville høre hva dere mener:)
Gjennomgikk en spontanabort for 4 uker siden. Fått tre negative tester etter det, så nå håper jeg at jeg kan være gravid igjen Da har det gått over all forventning
 
Det sies at man kan få falskt negativt, men sjeldent falskt positivt. Dessuten skimter jeg da noe på CB'en? Jeg hadde ikke sterkere strek enn deg da jeg tok billigtester testen og på meg slo det ut digitalt samme dag :)
 
Tok begge samtidig:) Jeg kunne såvidt skimte en skyggestrek på CB.
Tester igjen i morgen tidlig, men ville høre hva dere mener:)
Gjennomgikk en spontanabort for 4 uker siden. Fått tre negative tester etter det, så nå håper jeg at jeg kan være gravid igjen Da har det gått over all forventning

Ser strek på begge jeg :)
Sånn så din CB ser ut, så min ut også...
 
Ser strek på begge, grunnen til at de ikke er like sterke er for at cb skal ha mer hcg for å bli sterk
 
GRATULERER SÅ MYE! :)

Finner litt trøst på en teit måte i denne tråden o_O jeg skulle egentlig flytte inn her sammen med dere idag. Testa positivt på billigtest igår, svakt, men en strek der vel en strek?
I dag tok jeg en digital og en fra boots apotek, begge negative. Ikm på onsdag. Tok de kun to timer siden siste Dotur og midt på dagen, men det er vel egentlig bare dumt å fortsette å håpe nå?:(:(

:anyone
 
Back
Topp