Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki, skal sjekkeLast ned pregnancy+ appen så kan du se eksempelbilde i 2D og 3D for uke 6 og 7![]()
Ja, super spentSå spennende [emoji846]

Jeg er litt usikker da det er min første gang ogsåTenkte å bestille tul i slutten av neste uke (da er jeg rundt 7+6, i følge kalkulatorene). Syns det er vanskelig å vente! Dere som ikke får henvisning fra lege. Hvor mange private ul tar dere? Kun en også venter til uke 18? Eller er det vanlig å ta en rett etter uke 12 og? (Første gang dette, så alt er nytt [emoji4])
Men jeg skal ha ekstra oppfølging pga at jeg har hatt alvorlig tarmslyng for ett par år siden. Så allerede vært på 1 og blir nr 2 i morgen
Tror vanlig er bare den ene ordinere ul ca rund uke 18? Hvis man da evt ikke bestiller time hos noen private selv da?Tenkte å bestille tul i slutten av neste uke (da er jeg rundt 7+6, i følge kalkulatorene). Syns det er vanskelig å vente! Dere som ikke får henvisning fra lege. Hvor mange private ul tar dere? Kun en også venter til uke 18? Eller er det vanlig å ta en rett etter uke 12 og? (Første gang dette, så alt er nytt [emoji4])
Jeg har tenkt å ta rundt uke 12, og kanskje 3D rundt uke 28 [emoji4] Dropper TUL, da den i uke 12 er viktigere for meg. Blir fort dyrt hvis man skal ta mange!
Jeg skal ha en neste uke, da er jeg 7+4. Planlegger en ny uke 12 og egentlig ikke flere enn de som er sponset av helsevesenet men får se om vi klarer å holde oss. Skulle også egentlig bare holde meg til én eller to graviditetstester men så ble det jaggu nærmere 10Tenkte å bestille tul i slutten av neste uke (da er jeg rundt 7+6, i følge kalkulatorene). Syns det er vanskelig å vente! Dere som ikke får henvisning fra lege. Hvor mange private ul tar dere? Kun en også venter til uke 18? Eller er det vanlig å ta en rett etter uke 12 og? (Første gang dette, så alt er nytt [emoji4])

Jeg skal ha en neste uke, da er jeg 7+4. Planlegger en ny uke 12 og egentlig ikke flere enn de som er sponset av helsevesenet men får se om vi klarer å holde oss. Skulle også egentlig bare holde meg til én eller to graviditetstester men så ble det jaggu nærmere 10![]()
Hvordan gikk det i dag?HeiSkal på invendig ul på torsdag. Er da i uke 7 6+4. Hva evt kan jeg forvente meg å se, får jeg høre hjertet? Første gang, og alt er veldig nytt å skummelt
HeiTenkte å bestille tul i slutten av neste uke (da er jeg rundt 7+6, i følge kalkulatorene). Syns det er vanskelig å vente! Dere som ikke får henvisning fra lege. Hvor mange private ul tar dere? Kun en også venter til uke 18? Eller er det vanlig å ta en rett etter uke 12 og? (Første gang dette, så alt er nytt [emoji4])