Ul

Anja90

Andre møte med forumet
Hei☺️ Skal på invendig ul på torsdag. Er da i uke 7 6+4. Hva evt kan jeg forvente meg å se, får jeg høre hjertet? Første gang, og alt er veldig nytt å skummelt

Last ned pregnancy+ appen så kan du se eksempelbilde i 2D og 3D for uke 6 og 7 :)

Tenkte å bestille tul i slutten av neste uke (da er jeg rundt 7+6, i følge kalkulatorene). Syns det er vanskelig å vente! Dere som ikke får henvisning fra lege. Hvor mange private ul tar dere? Kun en også venter til uke 18? Eller er det vanlig å ta en rett etter uke 12 og? (Første gang dette, så alt er nytt [emoji4])

:):)
Tenkte å bestille tul i slutten av neste uke (da er jeg rundt 7+6, i følge kalkulatorene). Syns det er vanskelig å vente! Dere som ikke får henvisning fra lege. Hvor mange private ul tar dere? Kun en også venter til uke 18? Eller er det vanlig å ta en rett etter uke 12 og? (Første gang dette, så alt er nytt [emoji4])
Jeg er litt usikker da det er min første gang ogsåxsmile9 Men jeg skal ha ekstra oppfølging pga at jeg har hatt alvorlig tarmslyng for ett par år siden. Så allerede vært på 1 og blir nr 2 i morgen:happy: Tror vanlig er bare den ene ordinere ul ca rund uke 18? Hvis man da evt ikke bestiller time hos noen private selv da?:)

Jeg har tenkt å ta rundt uke 12, og kanskje 3D rundt uke 28 [emoji4] Dropper TUL, da den i uke 12 er viktigere for meg. Blir fort dyrt hvis man skal ta mange!

Oi, burde man følges ekstra opp om man har hatt tarmslyng? [emoji58]Det sa ikke legen min noe om.. hva har du fått beskjed om @anja90?

Jeg har tenkt å ta rundt uke 12, og kanskje 3D rundt uke 28 [emoji4] Dropper TUL, da den i uke 12 er viktigere for meg. Blir fort dyrt hvis man skal ta mange!

Var det jeg tenkte først, men så sa legen at det var vanlig at man tok tul privat. Men tror kanskje jeg vil gjøre begge deler (selv om det koster en del). Får se om jeg klarer å ha vente eller ikke :)

Jeg skal ha en neste uke, da er jeg 7+4. Planlegger en ny uke 12 og egentlig ikke flere enn de som er sponset av helsevesenet men får se om vi klarer å holde oss. Skulle også egentlig bare holde meg til én eller to graviditetstester men så ble det jaggu nærmere 10 :cat:

Skal på ul uke 12 :-)

Jeg skal ha en neste uke, da er jeg 7+4. Planlegger en ny uke 12 og egentlig ikke flere enn de som er sponset av helsevesenet men får se om vi klarer å holde oss. Skulle også egentlig bare holde meg til én eller to graviditetstester men så ble det jaggu nærmere 10 :cat:

Hehe, ja ser det fort blir sånn. Jeg har en test til liggende, så mulig jeg tar den og for å se. Tror jeg kommer til å gjøre mye det samme som det mtp ul så lenge alt ser greit ut [emoji4]

Hei☺️ Skal på invendig ul på torsdag. Er da i uke 7 6+4. Hva evt kan jeg forvente meg å se, får jeg høre hjertet? Første gang, og alt er veldig nytt å skummelt
Hvordan gikk det i dag? :)

Hei:) Jeg har 2 barn fra før! Har i begge svangerskapene vært rundt uke 7 for å se hjerte og bare skjønne at det faktisk er en liten baby inni der❤️ Har også vært i uke 12/13 for å se at alt har vært bra! I tillegg har jeg vært i uke 26/27 for 3D-bilder! Er så koselig! Kan fremdeles godt se at de ligner på disse bildene- fantastisk❤️❤️ alle disse har vært privat! Også kommer den vanlige i tillegg! Ikke mange gangene man går gravid i livet og det er så kjekt å se på den lille inni magen

Hei,
Jeg var i dag tul, men fikk ikke sett særlig mye. Så kun sekken med bitte lite dert, så jeg har fått nytt time om 2 uker. I dag er jeg 6+5

Innvendig ul er vel neste eneste mulighet å se noe så tidlig. Jeg fikk se en lite bønne med bankende hjerte i uke 7 forrige svangerskap. Og en liten bamsemums i uke 12.

Back
Topp