W
Wardruna
Guest
Sender en god klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff,så tristMA for min del. Fosteret var 6 uker gammelt.. Da har jeg mistet 2 på rappen...
Lykke til videre jenter
MA for min del. Fosteret var 6 uker gammelt.. Da har jeg mistet 2 på rappen...
Lykke til videre jenter
Huff,så tristMåtte neste gå bra!! Kan jeg spørre om du mistet symptomer?(om du hadde noe). Og var du noen gang på ul for å se om hjertet slo?
Blir bare så redd for MA selv, vært kvalm hver dag i 2 uker nå,så plutselig ingenting.
Har ikke hatt noen symptomer, litt såre bryster, men bare noen dager..
Ikke bekymre deg for MA. Når jeg var gravid første gang. Var jeg sykt kvalm, men en morgen var det plutselig borte. Og jeg har en gutt på 2 år.
Ånei :-( det var ikke gode nyheter. Sender en varm klem!MA for min del. Fosteret var 6 uker gammelt.. Da har jeg mistet 2 på rappen...
Lykke til videre jenter
Måtte du vente før du kunne prøve med nr 3?
Jeg ble gravid denne gangen uten å ha mensen i mellom. Jeg bare lurer på om vi skal vente 1 mens før vi prøver igjen på nytt?
Måtte du vente før du kunne prøve med nr 3?
Jeg ble gravid denne gangen uten å ha mensen i mellom. Jeg bare lurer på om vi skal vente 1 mens før vi prøver igjen på nytt?
Ånei ånei åneiMA for min del. Fosteret var 6 uker gammelt.. Da har jeg mistet 2 på rappen...
Lykke til videre jenter