Ul

MA for min del. Fosteret var 6 uker gammelt.. Da har jeg mistet 2 på rappen...
Lykke til videre jenter
Huff,så trist:( Måtte neste gå bra!! Kan jeg spørre om du mistet symptomer?(om du hadde noe). Og var du noen gang på ul for å se om hjertet slo?
Blir bare så redd for MA selv, vært kvalm hver dag i 2 uker nå,så plutselig ingenting.

Lykke til videre jenter

Neinei, så innmari leit:( Ønsker deg masse lykke til videre. Håper du kan få noe oppfølging som hjelper meste gang. Klem til deg

Neiånei!!! Håper spiren setter seg fort! Utrolig trist! Føler med dere! Klem

Huff,så trist:( Måtte neste gå bra!! Kan jeg spørre om du mistet symptomer?(om du hadde noe). Og var du noen gang på ul for å se om hjertet slo?
Blir bare så redd for MA selv, vært kvalm hver dag i 2 uker nå,så plutselig ingenting.

Har ikke hatt noen symptomer, litt såre bryster, men bare noen dager..
Ikke bekymre deg for MA. Når jeg var gravid første gang. Var jeg sykt kvalm, men en morgen var det plutselig borte. Og jeg har en gutt på 2 år.

Har ikke hatt noen symptomer, litt såre bryster, men bare noen dager..
Ikke bekymre deg for MA. Når jeg var gravid første gang. Var jeg sykt kvalm, men en morgen var det plutselig borte. Og jeg har en gutt på 2 år.

Oki,tusen takk for oppmuntrende svar!:-) tenkt på det i hele dag, så plutselig leser jeg om du som har hatt MA.
Ønsker deg masse lykke til! Neste gang er det din tur!:-)

Måtte du vente før du kunne prøve med nr 3?
Jeg ble gravid denne gangen uten å ha mensen i mellom. Jeg bare lurer på om vi skal vente 1 mens før vi prøver igjen på nytt?

Jeg fikk beskjed på sykehuset at det å hoppe over en mens absolutt var anbefalt, og ble nærmest frarådet å prøve før det.. :)

Måtte du vente før du kunne prøve med nr 3?
Jeg ble gravid denne gangen uten å ha mensen i mellom. Jeg bare lurer på om vi skal vente 1 mens før vi prøver igjen på nytt?

Jeg ble også gravid uten å ha mensen i mellom, noen sier jo at det er lurt å vente en syklus, men har hørt at man ikke blir gravid igjen før kroppen er klar :-)
Tenker at så lenge man får eggløsning så har kroppen stabilisert seg etter aborten :-)

Lykke til videre jenter
Ånei ånei ånei :( Stor klem og all mulig medfølelse herfra, og fra mange andre også ser jeg. Forferdelig trist :(

Mi venninne var til ultralyd to uker etter en SA i sommer for å se om alt var ute, og da fikk hun beskjed om at hun straks kom til å få eggløsning og at det bare var å prøve. Jeg fikk samme beskjed etter min SA på første ul jeg var på, men da jeg var på kontroll etterpå (hos en annen lege) sa hun at jeg kom til å få mensen, og først etter det kunne jeg prøve. Virker som at folk får forskjellige beskjeder, men syns jo det ser ut som at det er mange gravide 'der ute' som har blitt gravide rett etter sa/ma.

Masse lykke til, hva enn du går for. Håper det blir en sticky spire på deg snart :)

Uff så trist... Håper spira klamrer seg fast hos deg snart! Sender over en klem

uff.. dette var utrolig trist å lese :( :( Håper virkelig det går bra for deg neste gang! Klem :Heartbigred

Uff så kjedelig vennen.. :( føler med deg♡ helt grusomt:(. Og ikke minst urettferdig.. :( du fortjener at det går 3 gangen!!!

Åååå nei :-( Så trist å lese.
En god klem og lykke til med ny spire.

Back
Topp