UL

Prøve2019

Betatt av forumet
Skal på ul når eg er i uke 18 å samboer skal selvfølgelig ver med, men både min mor og svigermor har så iinderlig lyst å ver med!

Hvor mangen hadde du med på denne ul?
Har sjøl også veldig lyst å ha dem med, å eg vill ikkje at dei skal bli lei seg! :/

Jeg har kun hatt med samboer. Men hvis du ønsker å ha med flere så gjør du det :)
Jeg kunne tenkt meg å tatt med svigermor siden min samboer ikke rekker ul denne gangen dessverre

Det hadde ikkje vore aktuelt for meg å ha med mamma eller svigermor, sjølv om eg er veldig glad i dei ;) Om mannen ikkje kunne vere med så kaaanskje..men heller ei venninne trur eg.

Husk at enkelte steder har de begrensinger for hvor mange som kan bli med, oftes 2.
Men om det er mulighet for å ta med så mange å du synes det er greit så gjør det:-)

Når jeg fikk min første så var ikke jeg å mannen sammen, så på oul hadde jeg med min mamma, pappa og bror:p det gikk helt fint!

Her hadde det aldri vært aktuelt å ta de med selv om de hadde hatt veldig lyst. Jeg mener at normale mennesker blander seg ikke inn i noe så privat som et par som venter barn er. Ul er forbeholdt mor og far, og andre personer hvis mor eller far vil det. Men ikke for at de vil det. Men kanskje jeg er sær, hvem vet ;-)

Her har mannen vært med tidligere og skal det nå. Min mamma skal vente på gangen sammen med unga våre, 3 og 5 år. Også får de komme inn på slutten alle tre når alt det obligatoriske er sjekket for å hilse på lillebror eller lillesøster. Gjorde det samme sist og selv om eldstemann ikke var ubder to år var dette vellykket. De bryr seg veldig om babyen, spørr masse og dette vil være fint for å få de til å forstå mere.

Noen steder er de litt strikke på hvor mange man kan ta med pga plass
Selv har jeg hatt med mannen
Og det er planen denne gangen også. Men på de utvidede ul kontrollene som jeg har hatt pga risikosvangerskap så har jeg noen ganger hatt med en venninne eller mamma eller bare gått alene ;-)

Med første hadde jeg med bf og bestevenninna mi :-) skal ta med mamma denne gangen :-)

Her hadde det aldri vært aktuelt å ta de med selv om de hadde hatt veldig lyst. Jeg mener at normale mennesker blander seg ikke inn i noe så privat som et par som venter barn er. Ul er forbeholdt mor og far, og andre personer hvis mor eller far vil det. Men ikke for at de vil det. Men kanskje jeg er sær, hvem vet ;-)
Helt enig!!

Last edited:
Jeg er også litt sånn at dette er meg og mannen sitt "eventyr", så med mindre mannen ikke kan være med så blir det kun oss to!!

Men der har man veldig forskjellige familieforhold rundt omkring, så det føler jeg du bør gjøre som du føler for:) hvis du vil ha med begge to, så tar du en tlf og hører om det er greit at alle blir med:)

Med første var jeg og pappaen på oul alene. Så i morsdagsgave til mødrene våre bestilte en ekstra ultralyd som de var med på også spanderte vi lunsj på de etterpå

På oul er det bare meg å pappaen. Er noe med det å bare være oss 2 når vi får vite kjønnet:) mor å svigermor skal få være med på 3D ul i uke 27-28 :)

Skal på ul når eg er i uke 18 å samboer skal selvfølgelig ver med, men både min mor og svigermor har så iinderlig lyst å ver med!

Hvor mangen hadde du med på denne ul?
Har sjøl også veldig lyst å ha dem med, å eg vill ikkje at dei skal bli lei seg! :/

Her er planen at samboer blir med så lenge han har mulighet til å dra litt tidligere fra jobb :) Hos oss vil både min mor og svigermor gjerne vært med, men vi har alltid sakt at slikte ting er forbeholdt oss to, og kun det. Heldigvis egentlig så står det implisitt i brevet om OUL at kun èn person er tillatt å ha med, så det gjorde saken veldig enkel :)

Back
Topp