UL

Jellybelly

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Om en time skal jeg inn til en UL-kontroll for å måle blodgjennomstrømming og kontrollere nyrene. Håper og tror at alt står bra til der inne, og gleder meg til å se lillesnuppa igjen. Om hun fremdeles er jente, da;)
Litt senere i dag skal jeg på første jordmortime. Blir ålreit det også:)
Håper det står bra til med dere!

hvordan gikk det ? :)

Spennende :D Håper alt gikk fint :D

Alt gikk fint:) Lillesøster er fremdeles lillesøster;) Nyrene er litt større enn normalt fremdeles, så jeg skal tilbake igjen om en måned. Det KAN være tegn på at det er innsnevringer på urinrøret, slik at nyrene ikke tømmer seg helt. Dette kan føre til problemer med urinveisinfeksjoner etterhvert. Det var slik med forrige barn også, men hun er ikke særlig plaget med urinveiene nå ( har ikke hatt uvi hittil (hun er 4 år)). Blodgjennomstrømmingen var helt fin. Snuppa lå med både bein og armer oppi ansiktet under hele undersøkelsen:) Det så ikke spesielt behagelig ut, men JM sa at de lå ofte sånn på denne tida.

Senere på dagen hadde jeg time til JM på helsestasjonen. Veldig ålreit det også. Følte at hun hadde veldig god tid til meg. Symfyse-fundusmålet lå midt på streken, og fosterlyden var +/- 140 slag/min.

Back
Topp