UL!

Jeg har allerede hatt en, på torsdag da jeg var 6+3. Blir vel sikkert noen fler før oul. Ingen tidligere historie med SA eller lignende, men har kronisk sykdom og diverse medisinbruk. Dessuten, jeg sier ikke nei takk når legene tilbyr ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har allerede hatt en, på torsdag da jeg var 6+3. Blir vel sikkert noen fler før oul. Ingen tidligere historie med SA eller lignende, men har kronisk sykdom og diverse medisinbruk. Dessuten, jeg sier ikke nei takk når legene tilbyr ;)

Hørte du hjerteslag da ? Altså man hører det så tidlig ?:)

Hørte du hjerteslag da ? Altså man hører det så tidlig ?:)

Hørte ikke det da, men det var visst ikke grunn til bekymring ettersom han mente jeg kanskje bare var 5+3 ca, pga sen eggløsningdato. Så da bekymrer jeg meg ikke heller ;) ikke foreløbig. Man kan vel høre det akkurat rundt uke 6 etter hva jeg har skjønt, men jeg er ny i "gamet" da ;)

Hørte ikke det da, men det var visst ikke grunn til bekymring ettersom han mente jeg kanskje bare var 5+3 ca, pga sen eggløsningdato. Så da bekymrer jeg meg ikke heller ;) ikke foreløbig. Man kan vel høre det akkurat rundt uke 6 etter hva jeg har skjønt, men jeg er ny i "gamet" da ;)

Ny selv, jeg vil gjerne på en ul for å se hjertet og liv:) og dermed må jeg vente en liten stund :(

Hvor langt er du på vei nå da?

4+2 i følge mens, men jeg er usikker på når eggløsningen har vært pga dette er 2 mnd etter jeg tok ut p.stav :p

4+2 i følge mens, men jeg er usikker på når eggløsningen har vært pga dette er 2 mnd etter jeg tok ut p.stav :p

Skjønner, skjønner :) men da ville jeg nok venta bittelitt med å bestille UL altså, selvom tida går saaaakte og du er utålmodig ;) kjenner til det der ;) jeg er superutålmodig og vil helst si det til alle heeeele tida :p

Skjønner, skjønner :) men da ville jeg nok venta bittelitt med å bestille UL altså, selvom tida går saaaakte og du er utålmodig ;) kjenner til det der ;) jeg er superutålmodig og vil helst si det til alle heeeele tida :p

Heheh ;) kjenner til den :) Tenkte å bestille til rundt 20 nov. da er jeg 8 uker i følge ukene fra mens, og hvis jeg blir satt tilbake er jeg evt i uke 7 og da må man kunne høre noe :)

Jeg var inne på ul hos legen på torsdag. (8 uker) å vi kunne ikke se bankende hjerte,han lurte på om jeg var mindre på vei,eller så var apparatet ikke av de beste heller...men kunne se det var noe der :-) må nok inn en gang til før uke 18 ja

Sist gikk jeg til en fastlege med UL apparat. Tror han likte å bruke det, så jeg fikk UL ved første kontroll. Han ville bare dobbelsjekke at det var noe der inne og se om det var to :)

har ingen planer om UL før den vanlige, så håper tiden går fort :) Også håper jeg at den nye fastlegen også har UL apparat på kontoret, sånn at en har mulighet for en kikk ved behov :)

Da har jeg fått UL den 18 nov :) ifølge min utregning er jeg da litt over 8 uker så håper jeg kan høre hjertelyd da :))

sitter å venter på å få timen til ultralyd. med min historikk blir det nok mer enn bare en ultralyd før uke 16-18

Jeg har bestilt tidlig ul som jeg skal på når jeg er 10+2 (om 2 uker), dette fordi jeg hadde en ma i uke 16 forrige gang, så vil veldig gjerne se at alt står bra til nå! :) Klarer liksom ikke helt å slå meg til ro før jeg har fått sett et bankende hjerte.. Er så redd for at det skal gå gale denne gangen også :( Kan godt hende jeg bestiller et par tidlige ul'er til, men først får jeg nå se hvordan det går på den jeg skal på om 2 uker.. Krysser fingrene for at alt står bra til med den lille spiren min <3

Når jeg var gravid sist gikk jeg ikke før oul. Men denne gangen klarer jeg ikke å vente. Skall bestille ul til Uke 12 :)

tusen takk :) jeg er super stressa for hele greia egentlig. så mamma må bli med meg ! tørr ikke dra alene...
Uff jeg er stressa selv og skal ikke før om 4 uker :( men det kommer til å gå bra :)) tenk at du ser en liten spire med hjertebank :D

Back
Topp