UL!

Tar ikke før uke 11! Vil ha mest mulig svar på om det skulle vise seg at det er noe det er greit å være ekstra forberedt på til fødsel!

Ja, bestilt privat i slutten av nov, e ca 11 uker da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenkte på det samme selv. Har du tenkt på hvilken uke du ønsker å gjøre det i ?

Tenkte å gjøre det ca i uke 12 eller noe :) kjønnet skal vi ikke vite uansett, men er greit at man ser litt hva ting er

Nei, blir nok ingen UL før den ordinære for min del. Jeg hadde det heller ikke forrige gang, og tenker at siden jeg ikke har noen historie med SA/MA eller andre komplikasjoner, samtidig som jeg "bare" er 28 år og vet når jeg hadde siste mens, så tar vi det som det kommer og gleder oss heller til å høre hjertelyd hos lege/JM og på OUL :)

Henvisning under legetime i morgen tror jeg. Skal ha tidlig ul på tidligere xu.

Jeg skal på en den 14 november og da er jeg 8 uker på vei:) også skal jeg bestille en til når jeg er 12 uker;)

<3 29.06.14 <3

Venter på innkalling til tidlig ul :)

Kommer også til å bestille en selv i uke 12-13 ;)

Skal på tidlig ul på onsdag :) gleder meg til å se hjerte ❤️<3

Kommer ikke til å bestille noen tidlig UL, gjorde ikke det sist heller :) Venter i spenning til OUL :D

Skal på ul hos legen på onsdag. Er 8+1 da. Så får vi se om vi klarer å holde oss til oul, eller om det blir en litt nærmere jul :)

Jeg skal på en den 14 november og da er jeg 8 uker på vei:) også skal jeg bestille en til når jeg er 12 uker;)

<3 29.06.14 <3
Var rundt der jeg tenkte på også:) vi er like langt vi. Termin på samme dag :)

Heldig dere som bor i en større by der dere har slike tilbud på private klinikker :)
Hadde det ikke vært for at det er langt og ikke minst dyrt å komme seg til nærmeste privatklinikk så hadde det nok blitt en UL før OUL :)

Skal på onsdag. Da er jeg kanskje sånn ca 7-8 uker på vei. Jeg tar så tidelig for å finne ut hvor langt jeg er på vei(rakk ikke få noe syklus etter pilleslutt, så er litt lost), samtidig så håper jeg å kunne se et bankende hjerte. Tror liksom ikke på at jeg er gravid, så å se at det er noe der får meg forhåpentligvis til å tenke annerledes :)
Kan jeg ha noen forhåpninger om å se et hjerte om jeg skulle være litt over 7uker på vei??

Back
Topp