Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte på det samme selv. Har du tenkt på hvilken uke du ønsker å gjøre det i ?Jeg har lyst, men det er bare for å gi en liten overraskelse til familien i jul greit å vite om alt er i orden eller oæ det er flere også da gjorde det ikke med førstemann
Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
Hvor langt på vei er du nå?)Jeg skal ha en neste uke!
Åsså håper jeg på å få en til før jul
Så spennede hvor langt er du på vei ?Jeg var på onsdag og skal på onsdag som kommer Det kommer litt an på utfallet på onsdag om jeg skal ha fler. Ser jeg hjertebank og alt ser bra ut så kaaaanskje jeg klarer å vente til oul, men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel enda en ul før oul
Jeg er 6+5 i dag. Men det er menstermin. Er egentlig bare 5+5, etter egen beregningSå spennede hvor langt er du på vei ?
Sent from my iPhone using BV Forum
Da jeg var på onsdag, så de bare en bitteliten fostersekk. Ikke noe hjertebank. Da var jeg 6+1 ifølge dem, men 5+1 ifølge meg selv. Hadde venta til rundt 7+0 hvis jeg var deg, for å være sikker på at man er der etter at man kan begynne å se hjertetÅå nei jeg tror ikke jeg klarer å holde meg altså. Må nok ta en tur. For å se om alt står bra til. Men er vel litt for tidlig enda
Jepp får vente til 2 eller 3 uken i november men det er vel kanskje litt ventetid på privatklinikk så kanskje greit å ringe å bestille selvom det er en stund tilDa jeg var på onsdag, så de bare en bitteliten fostersekk. Ikke noe hjertebank. Da var jeg 6+1 ifølge dem, men 5+1 ifølge meg selv. Hadde venta til rundt 7+0 hvis jeg var deg, for å være sikker på at man er der etter at man kan begynne å se hjertet
Jada, lurt å ringe og bestilleJepp får vente til 2 eller 3 uken i november men det er vel kanskje litt ventetid på privatklinikk så kanskje greit å ringe å bestille selvom det er en stund til
Slik jeg tenkte også men jeg vil så gjerne betrygge meg om at det er ett liv der inne. Blir helt gal av å lese om ting som kan gå galtOm alt går bra fremover så er det vel bare å vente til OUL. Men skal ikke se bort ifra at det blir for lenge å vente.. kanskje vi bestiller en time før jul, bare for å være helt sikkert før vi forteller det til familie og venner.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app