UL!

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Er det noen som tenker å ta UL før den ordinære ?

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff håper det ordner seg for deg :(( at den lille klorer seg fast ☺️

Jeg har lyst, men det er bare for å gi en liten overraskelse til familien i jul :) greit å vite om alt er i orden eller oæ det er flere også da :) gjorde det ikke med førstemann

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Jeg skal ha en neste uke!
Åsså håper jeg på å få en til før jul :)

Jeg har lyst, men det er bare for å gi en liten overraskelse til familien i jul :) greit å vite om alt er i orden eller oæ det er flere også da :) gjorde det ikke med førstemann

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
Tenkte på det samme selv. Har du tenkt på hvilken uke du ønsker å gjøre det i ?

Jeg var på onsdag og skal på onsdag som kommer :) Det kommer litt an på utfallet på onsdag om jeg skal ha fler. Ser jeg hjertebank og alt ser bra ut så kaaaanskje jeg klarer å vente til oul, men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel enda en ul før oul :p

Jeg var på onsdag og skal på onsdag som kommer :) Det kommer litt an på utfallet på onsdag om jeg skal ha fler. Ser jeg hjertebank og alt ser bra ut så kaaaanskje jeg klarer å vente til oul, men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel enda en ul før oul :p
Så spennede :) hvor langt er du på vei ?:)

Jeg har allerede hatt en. Ble så bekymret at jeg måtte bestille en time på en privat klinikk.

Jeg trodde jeg var 7 uker. Men i følge de målene hun tok, var jeg "6+3"

I dag er jeg 7+1 i følge UL. :)

Har bestilt en time til 21.november. Da er jeg 11+5. :) Vi skal fortelle det til familien 23. novemer.

Åå :) nei jeg tror ikke jeg klarer å holde meg altså. Må nok ta en tur. For å se om alt står bra til. Men er vel litt for tidlig enda :(

Åå :) nei jeg tror ikke jeg klarer å holde meg altså. Må nok ta en tur. For å se om alt står bra til. Men er vel litt for tidlig enda :(

Da jeg var på onsdag, så de bare en bitteliten fostersekk. Ikke noe hjertebank. Da var jeg 6+1 ifølge dem, men 5+1 ifølge meg selv. Hadde venta til rundt 7+0 hvis jeg var deg, for å være sikker på at man er der etter at man kan begynne å se hjertet :)

Da jeg var på onsdag, så de bare en bitteliten fostersekk. Ikke noe hjertebank. Da var jeg 6+1 ifølge dem, men 5+1 ifølge meg selv. Hadde venta til rundt 7+0 hvis jeg var deg, for å være sikker på at man er der etter at man kan begynne å se hjertet :)
Jepp :) får vente til 2 eller 3 uken i november :) men det er vel kanskje litt ventetid på privatklinikk så kanskje greit å ringe å bestille selvom det er en stund til :)

Jeg skal om halvannen uke, men den var planlagt av andre grunner, før jeg i det hele tatt var gravid :)

Jeg har vært på to allerede og skal igjen 29 okt :) Nå har jeg fått ekstra oppfølging først pga en liten blødning og nå pga tvillinger :)

Har bestilt en til den 12 nov. Er da litt over 11 uker i følge mine beregninger...

Pp1 Aug 2013

Om alt går bra fremover så er det vel bare å vente til OUL. Men skal ikke se bort ifra at det blir for lenge å vente.. kanskje vi bestiller en time før jul, bare for å være helt sikkert før vi forteller det til familie og venner.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Om alt går bra fremover så er det vel bare å vente til OUL. Men skal ikke se bort ifra at det blir for lenge å vente.. kanskje vi bestiller en time før jul, bare for å være helt sikkert før vi forteller det til familie og venner.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Slik jeg tenkte også:) men jeg vil så gjerne betrygge meg om at det er ett liv der inne. Blir helt gal av å lese om ting som kan gå galt :o

Back
Topp