UL uke 11+4 i 3D/4D

privias

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Hvem skulle trodd den store forskjellen på 2 uker! Idag så vi jo et lite nurk <3 <3 Vi fikk se begge armer og ben, og kunne til og med se fingrene og tærne. Deretter sjekket hun at alt var som det skulle, og både neserygg og nakkefold så bra ut. LYKKE. Lille gull lå først og sov før h*n begynte å strekke seg og hoppe rundt. Det mest fasinerende var vel egentlig at bevegelsene så veldig naturlig og kontrollert ut. Gjorde alt mye mer virkelig!

Vil forresten ikke anbefale 3D/4D så tidlig, men det var ikke forskjell i pris. Det var artig å se, men litt utydelig enda. Noen andre som har fått bra bilder i 3D/4D så tidlig?

Helt herlig start på helgen. Håper den blir like bra for dere :Heartred

Hvem skulle trodd den store forskjellen på 2 uker! Idag så vi jo et lite nurk <3 <3 Vi fikk se begge armer og ben, og kunne til og med se fingrene og tærne. Deretter sjekket hun at alt var som det skulle, og både neserygg og nakkefold så bra ut. LYKKE. Lille gull lå først og sov før h*n begynte å strekke seg og hoppe rundt. Det mest fasinerende var vel egentlig at bevegelsene så veldig naturlig og kontrollert ut. Gjorde alt mye mer virkelig!

Vil forresten ikke anbefale 3D/4D så tidlig, men det var ikke forskjell i pris. Det var artig å se, men litt utydelig enda. Noen andre som har fått bra bilder i 3D/4D så tidlig?

Så herlig da! :-)
Fikk dere med mange bildeer og film hjem?
Men har de lov til å sjekke nakkefold?

Her prøvte hun å få til 3d bilder bare for gøy. Men dei ble ikke bra i det hele tatt. Var 11+ 5 på ul. Men lille bøllefrø var ikke helt samarbeidsvillig heller akkurat da når hun forsøkte :-P

Så herlig da! :)
Fikk dere med mange bildeer og film hjem?
Men har de lov til å sjekke nakkefold?

Ja, vi fikk 6 filmer, 1 i 4D og masse bilder :-) Kjempe fornøyd!
Det vet jeg ingenting om, men veldig glad for at de gjorde det. Hadde ikke gjort noen forskjell, men fint å vite hvordan ståa er :-)

Her prøvte hun å få til 3d bilder bare for gøy. Men dei ble ikke bra i det hele tatt. Var 11+ 5 på ul. Men lille bøllefrø var ikke helt samarbeidsvillig heller akkurat da når hun forsøkte :p

Haha, var litt sånn her også. Ville ikke ligge i ro :)

Sist svangerskap fikk jeg ett kjempe fint bilde i 3d i uke 11+6 :)

Så bra alt stod bra til :) Skjønner at det er en herlig start på helgen ;) God helg videre :)

Ja, vi fikk 6 filmer, 1 i 4D og masse bilder :) Kjempe fornøyd!
Det vet jeg ingenting om, men veldig glad for at de gjorde det. Hadde ikke gjort noen forskjell, men fint å vite hvordan ståa er :)

Så morsomt med film og bilder! :-)
Hvem likner babyen på? Ti hi! :p

Bra at de sjekket da! :-)
Vet bare at de private her ikke gjør det.
Står på nettsidene også at det ikke sjekkes.
Men må jo være fint å vite da! :-)

Eg var på tidelig ultralyd, og nakkefolden såg fin ut. Men han understreka at ein må ha blodprøve for å sammenligne. Var vist ikkje så lett å vite 100 % sikkert fekk eg høre.

Hvorfor har dem ikke lov til det? De sjekket nakkefold på begge mine. Og han fortalte ganske grundig hva han så etter, og hvordan nakkefolden skal være

Hvorfor har dem ikke lov til det? De sjekket nakkefold på begge mine. Og han fortalte ganske grundig hva han så etter, og hvordan nakkefolden skal være
Legen sjekka til meg sist også. Og fant forsåvidt også, men det er en annen sak. Det er vel bare 5 sykehus som har lov til å gjennomføre forsterdiagnostikk. Vi har en ganske streng bioteknologilovgivning enda. Meen det er ganske allment kjent at veldig mange private gynekologer bryter disse reglene. :)

Så morsomt med film og bilder! :)
Hvem likner babyen på? Ti hi! :p

Bra at de sjekket da! :)
Vet bare at de private her ikke gjør det.
Står på nettsidene også at det ikke sjekkes.
Men må jo være fint å vite da! :)

Haha, så ut til være like aktiv som mamman i allefall :p Ja, det er veldig godt å vite :)

Eg var på tidelig ultralyd, og nakkefolden såg fin ut. Men han understreka at ein må ha blodprøve for å sammenligne. Var vist ikkje så lett å vite 100 % sikkert fekk eg høre.

Kanskje ikke med 100% sikkerhet, men hun sa at de målene hun gjorde var så bra som de kunne være :) Klarer i allefall å slå meg til ro med det :)

Kanskje ikke med 100% sikkerhet, men hun sa at de målene hun gjorde var så bra som de kunne være :) Klarer i allefall å slå meg til ro med det :)

Ja, eg slo meg til ro med tilbakemeldingane eg og ☺ :) ingenting gleda et Mammahjerte meir enn at babyen ser frisk og fin ut :)

Back
Topp