Ul overstått!!

Heather

Gift med forumet
Den lange ventetiden er over, endelig kom dagen der også jeg skulle på ultralyd! Jeg var litt nervøs, hadde problemer med å konsentere meg på jobb i dag. Men alt stod bra til! Det var både rørende og fantastisk å "møte" barnet sitt for første gang, den lille beveget seg masse, beina sprellet og h*n krysset armene foran seg (hm, et bestemt lite barn med armene i kors??).

Legen påpekte lange fine bein, og da ble mannen min litt stolt og påpekte at de hadde h*n nok arvet av pappa'en sin. Jeg ble også satt to dager frem, ut fra størrelsen på den lille var jeg 13 +2 dager i dag(CRL mål 7,2 cm)! Men jeg hopper ikke over i februarforumet av den grunn, hører til her syns jeg [;)] God natt, jenter!

Greit jeg slenger meg med i tråden din Heather? [:)]
Jeg var også på UL i går! Alt stod veldig bra til. Var helt utrolig å se det lille hjertet dunke.
Det gikk så fort! Så at fosteret snudde seg og "slo" mot kameraet. Merket nok noen var i
nabolaget hehe. Jordmor satte meg noen dager tilbake. Dvs jeg er 11+2 i dag. Men det
har ikke stoppet meg i å fortelle den gode nyheten til folk  [:D]

Åh, så godt å høre at alt sto bra til med knøttene deres Heather og Neener!! Det er SÅ spesielt å sitte å se på bildene fra ul, og se at det faktisk er en bitte liten baby inni der. [:D] Jeg fikk ikke høre hjertelyden jeg da, men jeg så jo hjertet som dunket. [:)]

ORIGINAL: Neener

Greit jeg slenger meg med i tråden din Heather? [:)]

But offcourse! Er så utrolig glad for at alt stod bra til inni magen din også!

Jepp jepp så kjekt at det gikk bra med begge to [:D]
Men du får ikke lov til å skifte forum! strengt forbudt hehe

så flott at alt stod bra til!! [:D][:D]  og veldig bra at du vil være her hos oss!! [:D][:D] 

ORIGINAL: momy

så flott at alt stod bra til!! [:D][:D]  og veldig bra at du vil være her hos oss!! [:D][:D] 

Henger meg på den  

Back
Topp