Den lange ventetiden er over, endelig kom dagen der også jeg skulle på ultralyd! Jeg var litt nervøs, hadde problemer med å konsentere meg på jobb i dag. Men alt stod bra til! Det var både rørende og fantastisk å "møte" barnet sitt for første gang, den lille beveget seg masse, beina sprellet og h*n krysset armene foran seg (hm, et bestemt lite barn med armene i kors??).
Legen påpekte lange fine bein, og da ble mannen min litt stolt og påpekte at de hadde h*n nok arvet av pappa'en sin. Jeg ble også satt to dager frem, ut fra størrelsen på den lille var jeg 13 +2 dager i dag(CRL mål 7,2 cm)! Men jeg hopper ikke over i februarforumet av den grunn, hører til her syns jeg [;)] God natt, jenter!
Legen påpekte lange fine bein, og da ble mannen min litt stolt og påpekte at de hadde h*n nok arvet av pappa'en sin. Jeg ble også satt to dager frem, ut fra størrelsen på den lille var jeg 13 +2 dager i dag(CRL mål 7,2 cm)! Men jeg hopper ikke over i februarforumet av den grunn, hører til her syns jeg [;)] God natt, jenter!