Ul overstått

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Og alt er vel med den lille.

Vi vet ikke hvorfor jeg stadig spotter, trolig fra morkaka som ligger ganske lavt, men ikke noe jeg skal bekymre meg for i alle fall.

Lille ser ut som et lite menneske nå. Det var kjekt å se.

Så godt å høre:)

Krysser fingrene for at det roer seg nå, og at blødningene avtar....!
Ja, det håper jeg. Det er mentalt slitsomt å stadig blø. Selv om det bare er litt

Jeg kaller d psykisk terror....godt at alt var bra der og ❤️❤️
Kombinert med alt det andre som opptar meg nå om dagen er det rett og slett litt mye.

Øser av meg litt av det i dagboka, så trenger ikke fylle denne tråden med det.

Bare glede meg over at alt er fint med den lille.

Kjempe godt å høre :) Håper du slipper flere bekymringer resten av tiden nå :)
Ja, nå var jo ting sjekket så godt de kan, det bør ikke komme noe sjokk på oul
Han så hjerte mye fire kammer, tittet på hodet, så at magesekken var der, armer og ben. Nakkefold kan han jo ikke vurdere, da han helt uoppfordret, men uoffisielt ser han ikke noe galt. (hadde han stusset på noe skulle han vel henvist meg til de som kan sjekke slikt)

Babyen er sjekket og er som den skal. Jeg spotter forstatt, men det får bare være. Jeg har fått meg dopler så jeg skal se om jeg finner hjertelyd en dag, bare så jeg vet hvordan det funker. Og etterhvert la ungene høre og sånn

Takk, det var veldig godt å se også. Så får jeg bare leve med spottingen og håpe den gir seg

Krysser fingre for at det gir seg-- Er som flere nevner over her vanskelig å slappe av selv om man har sett at alt ser ok ut, når man fortsetter å småblø. Håper det gir seg så du får senket skuldrene litt til =)

Krysser fingre for at det gir seg-- Er som flere nevner over her vanskelig å slappe av selv om man har sett at alt ser ok ut, når man fortsetter å småblø. Håper det gir seg så du får senket skuldrene litt til =)

Håper det, men nå er skuldrene ganske senket.

De er bare slitsomt og irriterende likvel

Back
Topp