Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk.Gratulerer![]()
Krysser fingrene for at det roer seg nå, og at blødningene avtar....!Takk.
Det er jo beroligende å se at alt er vel, så håper jeg bare at jeg snart slutter å blø
Ja, det håper jeg. Det er mentalt slitsomt å stadig blø. Selv om det bare er littKrysser fingrene for at det roer seg nå, og at blødningene avtar....!
Ja, det håper jeg. Det er mentalt slitsomt å stadig blø. Selv om det bare er litt
Kombinert med alt det andre som opptar meg nå om dagen er det rett og slett litt mye.Jeg kaller d psykisk terror....godt at alt var bra der og![]()
Takk for detGratulerer! Så deilig å se at alt er bra med lille![]()
Ja, nå var jo ting sjekket så godt de kan, det bør ikke komme noe sjokk på oulKjempe godt å høreHåper du slipper flere bekymringer resten av tiden nå
![]()
Det var godt å høre, Sara <3
Takk, det var veldig godt å se også. Så får jeg bare leve med spottingen og håpe den gir seg
Krysser fingre for at det gir seg-- Er som flere nevner over her vanskelig å slappe av selv om man har sett at alt ser ok ut, når man fortsetter å småblø. Håper det gir seg så du får senket skuldrene litt til =)