UL-oversikt *september-18*

Ja er det men liker ikke å vente vil vite nå. Jeg er litt utolmodig.
Du er ikke alene, men ift kjønn og sånn må du vente. Ift om at står bra til går det an å bestille UL tidligere.

Lykke til imorgen dere som skal
Hepe
Lykkelita94
Kaloui
Hoppetau3
Pandaunge

Tusen takk [emoji4] Min ble flyttet til 9.2 siden fastlegen min plutselig ville henvise meg til TUL etter blodprøver på tirsdag. Så da ble det ikke privat i dag allikevel! Veldig spent på hva vi får se.. håper alt er i orden der inne [emoji173]️

Her gikk det veldig bra [emoji4] fikk se en liten baby som vinket og sprellet inni der [emoji7]helt fantastisk [emoji173]️

Tusen takk [emoji4] Min ble flyttet til 9.2 siden fastlegen min plutselig ville henvise meg til TUL etter blodprøver på tirsdag. Så da ble det ikke privat i dag allikevel! Veldig spent på hva vi får se.. håper alt er i orden der inne [emoji173]️
Greit å betale mindre uten at det ble veldig mye lenger venting.
Lykke til

Jeg fikk skikkelig panikk og endte på UL igjen igår.
Alt perfekt, men utrolig godt å se at panikken var grunnløs!

Jeg fikk skikkelig panikk og endte på UL igjen igår.
Alt perfekt, men utrolig godt å se at panikken var grunnløs!
Så godt å høre! Og så bra at det er mulig å ha en så dårlig følelse uten at det er noe også! De panikk-ul-pengene er så verdt det når man faktisk blir beroliget [emoji173]

Gikk kjempefint med oss på ul idag og fikk høre hjertet [emoji173]️ Søteste lille peanøtten [emoji7] IMG_6163.JPG
Fikk ny ultralydtime. Så da blir det:
Kaloui / 05.03.18 / 11+6 / TUL offentlig.

Så godt å høre! Og så bra at det er mulig å ha en så dårlig følelse uten at det er noe også! De panikk-ul-pengene er så verdt det når man faktisk blir beroliget [emoji173]
Ja, virkelig.
Fikk komme inn raskt og fikk god tid på undersøkelsen og alt. Virkelig verdt pengene ift å gå enda fire dager med panikk

Gikk kjempefint med oss på ul idag og fikk høre hjertet [emoji173]️ Søteste lille peanøtten [emoji7] Vis vedlegget 243202
Fikk ny ultralydtime. Så da blir det:
Kaloui / 05.03.18 / 11+6 / TUL offentlig.
Gratulerer.
Fantastisk syn hver gang det der

da har endelig jeg fått sett lille spire❤️ Ble satt frem 5 dager så er ifølge henne 8+4 og ikke 7+6. Det kan altså ukke stemme så jeg går fortsatt etter el termin:) men uansett, greit at h*n er større:)

Back
Topp