UL-oversikt *september-18*

Så godt å lese❤️
107 mm ?håper du mener 10,7 mm:happy:
Da må det fortsette sånn fremover, tror du kommer i mål denne gangen jeg.
Tusen takk.
Ja, selvfølgelig. Går litt fort. Satt på legekontoret og skulle skrive ned fakta under bildet før det forsvant ut av hodet mitt og da ble det 10.7cm... litt fort i svingene om dagen

Uff ja gruer meg, håper gyn vil måle hjertefrekvens om det er liv der da.
Tror maskina regnet det ut for meg. Hørte ikke på lenge nok til at jeg hadde sjans til å telle eller se noe tall ihvertfall

Gikk kjempe bra i dag❤️ Lille målte 24,5 mm og bevegde seg endel. Navlestrengen pulserte og hadde utviklet seg bra. Så letta nå.
Nye timer:
Frk rose 07.02.18 / 10+2/ offentlig tul
Frk rose 14.02.18/ 11+2/privat tul

Gikk kjempe bra i dag❤️ Lille målte 24,5 mm og bevegde seg endel. Navlestrengen pulserte og hadde utviklet seg bra. Så letta nå.
Nye timer:
Frk rose 07.02.18 / 10+2/ offentlig tul
Frk rose 14.02.18/ 11+2/privat tul
Så bra!
Veldig godt å høre. Tenk at din er dobbelt så stor som min da

Så bra!
Veldig godt å høre. Tenk at din er dobbelt så stor som min da
Tusen takk
❤️Ja de vokser utrolig fort denne uka her,mini var 12 mm for en uke siden.
Men nå bekymrer jeg meg fordi vi fortsatt kunne se plommesekken, noen som vet når den forsvinner?
Er sikkert normalt, gyn sa ikke noe om det. Må lissom finne noe å bekymre meg for

Tusen takk
❤️Ja de vokser utrolig fort denne uka her,mini var 12 mm for en uke siden.
Men nå bekymrer jeg meg fordi vi fortsatt kunne se plommesekken, noen som vet når den forsvinner?
Er sikkert normalt, gyn sa ikke noe om det. Må lissom finne noe å bekymre meg for
Utrolig hva man kan bekymre seg over. Tenker den forsvinner gradvis jeg og ikke brått, men gyn ville vel sagt noe hvis det ikke så normalt ut ..?

8 februar - offentlig TUL pga smerter i magen og cystehistorie fra sist svangerskap. 10+2

TUL den 20.2.18
Er veldig spent/nervøs pga blødning, men det er fortsatt ikke kommet ut noe mer enn utflod med blod, så jeg håper jeg kommer ut fra UL den 20 med gode resultater...

MINNER ALLE OM Å SKRIVE NICKET SITT I INNLEGGET!
Mye lettere å få oppdatert da.

Lykke til imrorgen, Bukett, Glitter, OneLuckyGirl , og Frk rose

Tusen takk! :) lykke til dere andre som skal på tul i morgen

Back
Topp