UL-oppløst i tårer

miraka

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Er nettopp kommet hjem fra en lege kontroll som ble til UL. Venter jo tvillinger, så får fort en ekstra titt. Og denne ble ikke god:( Alt var fint for 3 uker siden, men nå er noe veldig galt med gutten:(( Mellomgulvet hans er fylt av væske! Vet ingenting om hva han feiler. Men må inn på riksen til spesialist der inne. Er helt oppløst i tårer her, vet ikke hva jeg skal gjøre av meg.. Skal få tlf fra riksen i løpet av 2 dager, for å avtale time med de. Har prøvd å Google litt ( skummelt ja!) Finner IKKE noen svar. Er det noen andre som har vært borti noe slikt? Er jo livredd for å miste han eller begge:( (ikke meningen å skremme noen, men må få det ut!)
 
Jeg hadde også ultralyd i dag og fikk den triste beskjeden om at alt ikke er som det skal. Babyen min har væske i magen. Usikker årsak. Har fått hastetime på risken i morgen :(
 
Jeg må gå å vente på time på riksen, helt pyton! Jeg vil bare vite hva som skjer. Du må ha lykke til i morgen:) Vi satser på at det er noe som kan fikses og at det ikke er så alt for alvorlig. Klem til deg:)
 
Jeg må gå å vente på time på riksen, helt pyton! Jeg vil bare vite hva som skjer. Du må ha lykke til i morgen:) Vi satser på at det er noe som kan fikses og at det ikke er så alt for alvorlig. Klem til deg:)
Gynekologen min ringte Riksen mens jeg var der og de fra Riksen ringte meg opp bare 30 min etterpå. Håper de ringer deg i morgen og har ledig time asap. Ja det blir noen tunge timer frem til i morgen ❤️
 
Uff, så ekkelt! Håper du får komme kjapt inn og får positive svar. Lykke til begge to !
 
:/ så kjedelig.. Fikk du ingen indikasjon på hva det kunne være?
 
Sender dere begge varme klemmer. Det var ikke noe kjekt å høre :( krysser fingrene for dere
 
Klem til dere begge. Dette var ikke gøy lesning. Krysser fingre for at det i begge tilfeller er ting som lett lar seg fikse<3
 
Huff:/ Dere står jo oppi alle gravides mareritt.. Jeg krysser alt som kan krysses:)
 
Så hjerteskjærende! :( Tenker på dere begge, og håper dere får gode nyheter på riksen. Klemmer
 
Sender dere begge en klem og håper dere får gode nyheter på videre utredning!
 
Uff da, ikke noe gøy å gå å vente. Krysser fingrene for at det ikke er livstruende for noen av dere. Lykke til!
 
Uffameg, dette var trist lesning :( Tenker på dere begge to og håper alt går bra med de små i magen <3
 
Huff! Stor klem til dere begge.. En foreldres værste mareritt.. Krysser alt jeg har for så gode resultater som
Mulig og at det ikke er noe alvorlig
 
Huff så fælt å få slik beskjed. Håper det går bra med de små, og håper dere raskt får svar på riksen. Lykke til!
 
Å nei! Jeg krysser fingrene for at alt går bra og håper du ikke må vente lenge på videre undersøkelse.
 
Back
Topp