Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør det! Man får stort sett time relativt raskt også Lykke til!Takk! Da går jeg for en av de to
Vi skal på full sjekk/fosterdiagnostikk om 2,5 uke...nervøs og spent!
12+5Hvilken uke er du i da?
12+5
Vi var på majorstuaklinikken forrige svangerskap. Syntes kanskje utstyret var litt gammelt, men likevel en superfin erfaring. Dr. Trolle tok seg god tid og forklarte alt underveis.. Var helt overveldet over hvor mye man kunne se i uke 11. Anbefaler virkelig majorstuaklinikken ja og ja, det er dyrt, men det er like høye priser andre steder i byn også..Hvilken klinikk på Majorstua? Har du vært der før? Jeg leter etter et sted i Oslo, men vanskelig å velge.
Vi var på majorstuaklinikken forrige svangerskap. Syntes kanskje utstyret var litt gammelt, men likevel en superfin erfaring. Dr. Trolle tok seg god tid og forklarte alt underveis.. Var helt overveldet over hvor mye man kunne se i uke 11. Anbefaler virkelig majorstuaklinikken ja og ja, det er dyrt, men det er like høye priser andre steder i byn også..
Vi skal på ul i uke 11+2, er så spent på hva man kan se! Har du noen erfaringer å dele om hva man ser? Og kan de da ta nakkefoldscanning?Vi var på majorstuaklinikken forrige svangerskap. Syntes kanskje utstyret var litt gammelt, men likevel en superfin erfaring. Dr. Trolle tok seg god tid og forklarte alt underveis.. Var helt overveldet over hvor mye man kunne se i uke 11. Anbefaler virkelig majorstuaklinikken ja og ja, det er dyrt, men det er like høye priser andre steder i byn også..
Var akkurat 11+2 forrige gang, og det ble tatt nakkefoldscanning ja. Ellers fikk vi se armer og bein som bevega seg. Vi fikk se nese, ører og munn. Vi fikk se de forskjellige hjernedelene og hjertekammera han prøvde å se etter kjønn, men det var for tidlig. Det var så utrolig spennende, og husker jeg var helt i ekstase etterpåVi skal på ul i uke 11+2, er så spent på hva man kan se! Har du noen erfaringer å dele om hva man ser? Og kan de da ta nakkefoldscanning?
I Danmark får alle aldre dette tilbud synes at man skulle også ha dette i Norge så man kan slappe litt av og vet alt er ok med babyen
Ååh <3 nå ble jeg nesten helt i ekstase her gleder meg som en liten unge!Var akkurat 11+2 forrige gang, og det ble tatt nakkefoldscanning ja. Ellers fikk vi se armer og bein som bevega seg. Vi fikk se nese, ører og munn. Vi fikk se de forskjellige hjernedelene og hjertekammera han prøvde å se etter kjønn, men det var for tidlig. Det var så utrolig spennende, og husker jeg var helt i ekstase etterpå
I Danmark får alle aldre dette tilbud synes at man skulle også ha dette i Norge så man kan slappe litt av og vet alt er ok med babyen
Var akkurat 11+2 forrige gang, og det ble tatt nakkefoldscanning ja. Ellers fikk vi se armer og bein som bevega seg. Vi fikk se nese, ører og munn. Vi fikk se de forskjellige hjernedelene og hjertekammera han prøvde å se etter kjønn, men det var for tidlig. Det var så utrolig spennende, og husker jeg var helt i ekstase etterpå
Skal du på Riksen rundt uke 12?På riksen er d ul mellom 12 og 13-6 hvertfall. Og d var d også når jg var på privat ul sist.