UL igjen idag..

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Snedig hvordan jeg fortsatt er like nervøs nå som første ul i uke 6... Vi har jo en negativ historie bak oss såklart, men hadde håpet at jeg skulle roe meg litt etterhvert som jeg fikk se at alt sto bra til på ul... Men får bare krysse fingrene og håpe på det beste - dette skal gå bra idag også!
 
Det går nok helt fint, lykke til! :) Skal selv på mandag! ;)
 
Lykke til :)
 

Lettet ja men fortsatt sitter det veldig langt inn å forvente at dette skal gå bra! Håper vi får se bevegelse neste uke og at det da blir litt mer "virkelig"
 
Lettet ja men fortsatt sitter det veldig langt inn å forvente at dette skal gå bra! Håper vi får se bevegelse neste uke og at det da blir litt mer "virkelig"
Skjønner deg så godt. Har selv time til lege neste uke for å få henvisning til UL fordi jeg ikke har noen som helst glede over at jeg er gravid. Går bare å tenker at det kommer til å ende i nok en MA :(
 
Skjønner deg så godt. Har selv time til lege neste uke for å få henvisning til UL fordi jeg ikke har noen som helst glede over at jeg er gravid. Går bare å tenker at det kommer til å ende i nok en MA :(

Ja tar litt ekstra på når man har en negativ forhistorie.. 4,5 års prøving, 4 sa og 1 exu har satt sine spor.. Samtidig er jeg så heldig å få oppfølging me ul hver uke
 
Ja tar litt ekstra på når man har en negativ forhistorie.. 4,5 års prøving, 4 sa og 1 exu har satt sine spor.. Samtidig er jeg så heldig å få oppfølging me ul hver uke
Håper det går bra for dere denne gangen! :) jammen har dere hatt det tøft. Denne gangen skal det gå! :D
 
Back
Topp