UL idag!

Ny_spire

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Jeg har ligget våken siden kl fem og gledet/gruet meg til ul idag. tidlig oppvåkning resulterte i masse googling om bæreseler/bæresjal, fastlegebytte (skal flytte), lest meg opp på fødetilbudet på vestre Viken hf, lest meg gjennom hele forumet, fødselsforberende kurs, barnehageplass osv osv - jeg vil med andre ord ha denne babyen!

har time kl 13.30.... Skulle ønske timen var 08.30.... Jeg håper vi ser liv som sist... Og håper dette er siste ul før oul :)

Kjenner igjen følelsen ^-^ var helt ubrukelig timene før jeg skulle på ul sist.

Masse lykke til i alle fall ;)

Jeg har ligget våken siden kl fem og gledet/gruet meg til ul idag. tidlig oppvåkning resulterte i masse googling om bæreseler/bæresjal, fastlegebytte (skal flytte), lest meg opp på fødetilbudet på vestre Viken hf, lest meg gjennom hele forumet, fødselsforberende kurs, barnehageplass osv osv - jeg vil med andre ord ha denne babyen!

har time kl 13.30.... Skulle ønske timen var 08.30.... Jeg håper vi ser liv som sist... Og håper dette er siste ul før oul :)
Har du time på Hønefoss i dag 13.30??? :)
Jeg har time der i dag 13.40 :)

Har du time på Hønefoss i dag 13.30??? :)
Jeg har time der i dag 13.40 :)

Jeg bor foreløpig i Trøndelag, så det er ikke Hønefoss nei! Men ellers så hadde jeg fått tidenes korteste ul :D og det hadde vært gøy å passere hverandre i døra :P hvor lang på vei er du??

Jeg er så spent jeg nå :D

Jeg bor foreløpig i Trøndelag, så det er ikke Hønefoss nei! Men ellers så hadde jeg fått tidenes korteste ul :D og det hadde vært gøy å passere hverandre i døra :P hvor lang på vei er du??

Jeg er så spent jeg nå :D
Det hadde vært kjempe gøy :)
Jeg er 12+4, skal inn på vekstkontroll pga hyperemesis. Når og hvor flytter du? :)

Det hadde vært kjempe gøy :)
Jeg er 12+4, skal inn på vekstkontroll pga hyperemesis. Når og hvor flytter du? :)

Jeg flytter 01.06, og da til Buskerud et sted. Sannsynligvis i nærheten Drammen!

Så bra de følger opp sånn ved hyperemesis... Jeg har vært heldig og sluppet unna den verste kvalmen.

Lykke til :)

Hvordan gikk det på UL?:)

Herlig!!!!
Føles godt altså ❤️ overlegen flirte godt da pappa'n snek mobilen inntil apparatet for å ta opp hjerteslag lyden :D
Hehe... nesten sånn det var her også. ;) Mannen var helt vill, å spurte om alt også prøvde han å snike/smiske med legen for å høre om kjønnet ;)

Back
Topp