majea
Glad i forumet
Idag er det tid for UL igjen, skal bli kos å se guttene igjen[;)] Men er alltid redd for om det skal være noe galt el.l...[&:] De er iallefall veldig aktive, igår kveld trodde jeg jeg skulle bli gal, fikk ikke lov å sove tydeligvis!!![:D] De ville at mamma skulle være våken tror jeg...Samboer sa; "Åh, herregud, er det mulig, hva er det de driver med der inne???" he he...han fikk seg noen tydelig spark i ryggen ja!! Han syns det er så rart, at det er 2 som ligger inni der og snart skal ut å hilse på oss...[:)]
Blir spennende å se om livmorhalsen har blitt noe kortere eller om den er like lang og fin denne gangen også! Tvi tvi, vi krysser fingre for det!![;)]
Får vel gå å pakke sekken, jeg pakker nemlig en liten sekk slik at samboer bare kan ta den med på sykehuset om jeg skulle bli lagt inn[;)] Vil helst vite hva jeg har av klær osv med dit, vet jo ikke hva som hadde kommet med om han skulle pakket!! He he[:D]
Ha en fin dag jenter, så håper jeg at jeg er på nett igjen senere idag!
Klem
Blir spennende å se om livmorhalsen har blitt noe kortere eller om den er like lang og fin denne gangen også! Tvi tvi, vi krysser fingre for det!![;)]
Får vel gå å pakke sekken, jeg pakker nemlig en liten sekk slik at samboer bare kan ta den med på sykehuset om jeg skulle bli lagt inn[;)] Vil helst vite hva jeg har av klær osv med dit, vet jo ikke hva som hadde kommet med om han skulle pakket!! He he[:D]
Ha en fin dag jenter, så håper jeg at jeg er på nett igjen senere idag!
Klem