UL idag!

majea

Glad i forumet
Idag er det tid for UL igjen, skal bli kos å se guttene igjen[;)] Men er alltid redd for om det skal være noe galt el.l...[&:] De er iallefall veldig aktive, igår kveld trodde jeg jeg skulle bli gal, fikk ikke lov å sove tydeligvis!!![:D] De ville at mamma skulle være våken tror jeg...Samboer sa; "Åh, herregud, er det mulig, hva er det de driver med der inne???" he he...han fikk seg noen tydelig spark i ryggen ja!! Han syns det er så rart, at det er 2 som ligger inni der og snart skal ut å hilse på oss...[:)] 
Blir spennende å se om livmorhalsen har blitt noe kortere eller om den er like lang og fin denne gangen også! Tvi tvi, vi krysser fingre for det!![;)]
Får vel gå å pakke sekken, jeg pakker nemlig en liten sekk slik at samboer bare kan ta den med på sykehuset om jeg skulle bli lagt inn[;)] Vil helst vite hva jeg har av klær osv med dit, vet jo ikke hva som hadde kommet med om han skulle pakket!! He he[:D]

Ha en fin dag jenter, så håper jeg at jeg er på nett igjen senere idag!
Klem

LYKKE TIL I DAG[:)] Har fått time til ny UL mandag 26 mars, gleder meg skikkelig selv! sambo vil ikke vile kjønnet, så jeg har gitt etter for det, men gjett om jeg skal se etter det[:D][:D] er så nysgjerrig nå at jeg tror jeg døøør....[:@]hehe

Spent og nysgjerrig jeg også! Håper å få vite om 2 uker[:)][:)]

Lykke til på UL i dag ! Jeg skal på 3D UL i morgen ,det blir spennende !

Venter spent på oppdatering[:D][:D][:D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Venter spent på oppdatering[:D][:D][:D]

signerer.. lykke til!![:D]

ååå jeg skal på UL om 1 uke, gleder meg sååå. Jeg har nemlig fått 2 terminer, den første er 20 April og den andre 15 mai, hvordan er det mulig? Uff, håper de finner ut av det...

ORIGINAL: Mai gull

ååå jeg skal på UL om 1 uke, gleder meg sååå. Jeg har nemlig fått 2 terminer, den første er 20 April og den andre 15 mai, hvordan er det mulig? Uff, håper de finner ut av det...

Jeg også har det..!!! ikke så drastisk som deg, men er tre uker mellom!
menstermin er 18 mai (og den er ganske nøyaktig jah!), men ulterminen er 9 juni!!!!![8|]
Hverken lege eller jm tror ulterminen stemmer, pga størrelsen min og størrelsen på babyen.. pluss at jeg fikk bekrefta hos lege at jeg var gravid 22sept.. Men sykehuse vil ikke betvile datoen sin..[:@][:'(] ergo må nav regne ut fra 9juni...

Hvilken dato regner de ut ifra hos deg da?[:)]

ååå d er sååå frustrerende....de går ut fra den siste, altså 15 mai..[&:] Akkurat som hos deg. SKal til en ny gyneklog neste uke i håp om at han kan bestemme endelig termin, å d håper jeg så inderlig at han gjør...
Symfyse målene mine går så opp og ned å i hytt å vær at det er umulig å finne d ut for jordmor og lege...[:-]

Huff.. Håper de finner ut av det da!!!
Forferdelig å gå å "vente" så lenge.. vi går jo glipp av de tre permisjonsukene også dersom vi får rundt den første terminen...
Håper for din del at den tidligste stemmer da[;)][8D] for da er det bare en mnd igjen til termin for deg i morgen!!![:D]

ja, det håper jeg også...hehe...
Jeg har blitt sykemeldt pga ryggen, ellers hadde jeg blitt gående i jobb til 23 april, å min første termin er jo 20 april...

hø? lang og fin livmorhals?? nå må du fortelle....[:D]

ja, det håper jeg også...hehe...
Jeg har blitt sykemeldt pga ryggen, ellers hadde jeg blitt gående i jobb til 23 april, å min første termin er jo 20 april...

Ja.. er sykemeldt selv. krysser fingrene for at de finner ut av det, men hvordan får de det til hos gynekolog? hadde det ikke vært bedre med ultralyd?[8|]

jojo, han er gynekolog men det er ultralyd undersøkelse jeg skal ha[:D]

aha[;)] Nysgjerrig jeg skjønner du[;)][8D]

hehe...

hø? lang og fin livmorhals?? nå må du fortelle....[:D]

Ja, tvillinggravide må sjekke livmorhalsen på hver kontroll pga faren for for tidlig fødsel[&:] Nå er jeg 30 uker på vei og like stor som jeg kanskje ville vært i uke 40 med 1...[8|] Det er jo ganske tungt å gå gravid med tvillinger og det har føltes som de er på vei ut i mange mange uker!!!! Derfor tar de en innvendig UL hver gang for å sjekke om den "krymper" og om det evt er fare for for tidlig fødsel...Men etter uke 34 sjekker de den ikke mer, for hvis fødsel skulle bli etter det lar de det bare gå sin gang, de stopper ikke fødselen da![;)]

åååå okei, da lærte jeg noe nytt [:)] Er spennt på hva de gjør og hva di finner ut, gledermeg :)

Sånn, da er jeg tilbake fra kontrollen på Ullevål!![:D] Alt var bra med guttene[;)] Ferdinand er ca 1450 gram og Fabian ca 1550, men det var litt vanskelig å måle de, men de vokser som de skal![;)] Så det veldig tydelig idag at det er 2 gutter for å si det sånn[:D]De ligger begge to fortsatt med hodene ned, de ligger med ansiktet vendt mot hverandre så de ser hverandre hele tiden! Hehe..Ferdinand (tvilling 1) lå med hodet helt ned i bekkenet, så legen mente han sannsynligvis ikke kom til å snu seg[:D]  Livmorhalsen min var fortsatt lang og fin, over 4 cm[:)] Så legen mente at dette var et perfekt tvillingsv.skap!Hun sa jeg bare måtte ta kontakt igjen hvis det skulle være noe i løpet av de neste to ukene før jeg skal tilbake! Men hun mente at med de svarene på prøvene idag ville det være rart om det skulle være noe som helst!
Godt å vite at alt var bra! BT var fint, det eneste var at det var spor av protein i urin, men så lenge BT var fint var det ingenting å tenke på!

Så nå kan jeg slappe av til neste kontroll[;)] Skal vel en liten tur til jordmor på torsdag, da skal vi prate litt om fødsel osv[:)]

Back
Topp