Ul i morgen !

Mami15

Englemamma 14 <3, jentemamma15 <3
Oktoberskattene 2015
Endelig! Snakket med legen min i går og i morgen skal jeg heldigvis på ul og måle hcg!
Har hatt endel farget utflod og mye murring i magen! Hadde lignende sist svangerskap rundt uke 7, og da viste det seg at jeg mest sannsynlig hadde en "tvilling" som aldri hadde utviklet seg, men som var blitt til et hematom! Håper virkelig at vi ser et bankende hjerte og at Hcg verdiene er høye!
 
Lykke til.
Kan jeg få spør- hva er et hematom? :)
 
Lykke til:-D
 
Masse lykke til :)
 
Så kjekt!! Må ha vært deilig for deg å høre :) hCG'en kommer sikkert tilbake med skyhøye resultater ;)
 
Ja det må jo være kjempe bra :) har også endel murring og farget utflod, men er bare 4+0. Håper å få målt hcg over helgen.
Er i samme gate her og.. Farget utflod og murringer.. Prøver å tenke positivt da :) Men man blir jo bekymret!
 
Ja det må jo være kjempe bra :) har også endel murring og farget utflod, men er bare 4+0. Håper å få målt hcg over helgen.
Hadde det i sist svangerskap også, så tror bare vi må prøve å slappe av! Har foreløpig (!) ikke opplevd å miste før uke 12, men de jeg kjenner som har, sier at for de har det fort gått over til blødning fra farget utflod, og man får tydelig vondt i magen! Så tror du kan slappe av!
 
Hcg over 22000 i går 6+2 i går :) det er vel bra?

Det er jo supre resultater! :D

Uke 4-5 = hCG på 40 - 300

Uke 5-6 = hCG på 80 - 3000

Uke 6-7 = hCG på 2600 - 15000

Uke 7-14 = hCG på 12000 - 290000

Uke 15-18 = hCG på 10000 - 160000

Uke 19-40 = hCG på 5800 - 52000
 
Skulle trodd jeg var lenger etter den tabellen! Men mål på ul tilsvarte 6 uker !
 
Back
Topp