Bakekakesøte
Forelsket i forumet
Ringte til privatlege i dag og skulle bestille time til ul. Også fikk jeg time i morgen fordi han hadde fått en avbestilling [:D] Han er sertifisert fra ”The Fetal medicine foundation” i London innen tidlig ultralyd. Det er en sertifisering på tidlig utvidet ultralyd [;)] Jeg er såååå spent!!!
Men glemte å spørre om det er innvendig ul da, noen som vet hva som er vanlig? Vet han har begge deler! Skal uansett bli godt å se at alt er som det skal der inne. Skjønner ikke men jeg er mye mer nervøs for at det skal være noe galt nå, enn med forrige svangerskap. Var mye mer avslappet sist!
Men glemte å spørre om det er innvendig ul da, noen som vet hva som er vanlig? Vet han har begge deler! Skal uansett bli godt å se at alt er som det skal der inne. Skjønner ikke men jeg er mye mer nervøs for at det skal være noe galt nå, enn med forrige svangerskap. Var mye mer avslappet sist!

Fikk se det flotte hjertet som slo i 179 [:D] Det var innvendig ultralyd og han var kjempe flink og tok jeg god tid! Fikk med meg bilder og cd med noen snutter... Det er så deilig å se at alt var bra der inne. Legger ut et av bildene [:D]