Ul i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*oppdatert*

Bakekakesøte

Forelsket i forumet
Ringte til privatlege i dag og skulle bestille time til ul. Også fikk jeg time i morgen fordi han hadde fått en avbestilling [:D] Han er sertifisert fra ”The Fetal medicine foundation” i London innen tidlig ultralyd. Det er en sertifisering på tidlig utvidet ultralyd [;)] Jeg er såååå spent!!!

Men glemte å spørre om det er innvendig ul da, noen som vet hva som er vanlig? Vet han har begge deler! Skal uansett bli godt å se at alt er som det skal der inne. Skjønner ikke men jeg er mye mer nervøs for at det skal være noe galt nå, enn med forrige svangerskap. Var mye mer avslappet sist!

Masse lykke til på UL[:D][:D] blir spennende[:)] med de kvalifikasjonene buder jo dette bli en fantastisk opplevelse. Håpe du oppdaterer og kanskje viser oss et bilde eller to[;)]

Jeg vil tru de tar innvendig ja. ikke hørt om noen som tar utvendig før uke 10/1/12 hvertfall.

Masse masse lykketil!

ORIGINAL: Bakekakesøte

Ringte til privatlege i dag og skulle bestille time til ul. Også fikk jeg time i morgen fordi han hadde fått en avbestilling [:D] Han er sertifisert fra ”The Fetal medicine foundation” i London innen tidlig ultralyd.

Hvor er det du går?

Han holder til på Jessheim [:D] Timen er 13.45 og jeg håper jeg får noen bilder med meg, skal i såfall legge de ut [:D]

Jeg sniker litt fra desember[;)]
Ville bare ønske deg masse lykke til på ultralyd i dag[:D] Jeg skal faktisk på akkurat samme sted som deg i dag, bare litt senere på dagen[:)]

Skal til han på fredag gleeeeeeder meg...
Var der sist og var kjempefornøyd, hade en lang ul der vi så spira på en storskjerm på veggen, fikk med masse bilder og en cd med alle bildene og flere video snutter både 3d og vanlig...
Nei han er utrolig hyggelig og dyktig og er verdt hver eneste krone[:)][:)][:)][:)]

Vennina mi var der i slutten av 1.tri begynnelsen av 2.tri ett sted og da kunne han se at det mest sannsynligvis var enn gutt, han ville iallefall bli meget overrasket om det ikke var det, det er tidlig..
Nå skal hun snart på ordinær så blir spennede og se om han hadde rett[:)]

Også masse lykke til[:)]

ORIGINAL: Mirell

Masse masse lykketil!

Håper det går bra:)

ORIGINAL: Siljemor88

Jeg sniker litt fra desember[;)]
Ville bare ønske deg masse lykke til på ultralyd i dag[:D] Jeg skal faktisk på akkurat samme sted som deg i dag, bare litt senere på dagen[:)]

Så gøy!! masse lykke til, til deg også [:D]

ORIGINAL: _Dollface_

Var der sist og var kjempefornøyd, hade en lang ul der vi så spira på en storskjerm på veggen, fikk med masse bilder og en cd med alle bildene og flere video snutter både 3d og vanlig...
Nei han er utrolig hyggelig og dyktig og er verdt hver eneste krone[:)][:)][:)][:)]

Vennina mi var der i slutten av 1.tri begynnelsen av 2.tri ett sted og da kunne han se at det mest sannsynligvis var enn gutt, han ville iallefall bli meget overrasket om det ikke var det, det er tidlig..

Så gøy, lykke til på fredag [:D]
Hvor tidlig var du der sist? Føler at slutten av uke 9 er litt tidlig og at jeg ikke vil se så mye?! Men vil bare sjekke at alt er bra der inne [;)] Jeg var hos han å tok ut spiralen 2 februar og 19 februar ble jeg gravid så det tok ikke lange tiden før jeg skulle tilbake. [:D] Så gøy at han kan se kjønnet så fort da [:D] Men skal nok kun på denne ul før den ordinære i uke 18 så regner ikke med at jeg får se om det er jente eller gutt.

Takk for alle lykke ønskninger [:D] Bare to timer igjen nå

ORIGINAL: Bakekakesøte

ORIGINAL: _Dollface_

Så gøy, lykke til på fredag [:D]
Hvor tidlig var du der sist? Føler at slutten av uke 9 er litt tidlig og at jeg ikke vil se så mye?! Men vil bare sjekke at alt er bra der inne [;)] Jeg var hos han å tok ut spiralen 2 februar og 19 februar ble jeg gravid så det tok ikke lange tiden før jeg skulle tilbake. [:D] Så gøy at han kan se kjønnet så fort da [:D] Men skal nok kun på denne ul før den ordinære i uke 18 så regner ikke med at jeg får se om det er jente eller gutt.

Ja det var rimelig kjapt da, du burde fått rabatt der når du kommer tilbake så fort... hehe[:D]

Jeg var der vel i 11. 12. uka ett sted, husker ikke helt, men tror det var i 12. uka ett sted..
Så iallefall en baby der inne som lå og koste seg skikkelig, fikk film av at han lå og sprella med beina og snudde seg rundt, han så ikke så liten ut pga av skjermen, ble nesten litt skuffa på ordninær  ul 6 uker etterpå jeg, for han så jo så mye større ut på privat...[:D]

Nei det skal vel litt til og se kjønn så tidlig, men har tatt ul på sykehuset i 9 uke forrige gang og i 10+noen dager forrige fre og da så jeg en bamsemums lignende sak på deres utstyr så det blir spennende og se nurket der hvor de har en smule bedre utstyr da[:)]

Kjenner jeg blir litt gira på dine vegne her jeg, ul er så gøøy

ÅÅåå nå har jeg vært å sett på nurket vårt Fikk se det flotte hjertet som slo i 179 [:D] Det var innvendig ultralyd og han var kjempe flink og tok jeg god tid! Fikk med meg bilder og cd med noen snutter... Det er så deilig å se at alt var bra der inne. Legger ut et av bildene [:D]

nååååååååååååh så søt bilde [:)] gratulerer så mye! kjenner at jeg gleder meg mer og mer til jeg skal få se lille spira [:)][:)][:)]

å herlighet for et fantastisk flott bilde Nå blei jeg skikkelig missunnelig, når jeg ser på den "klumpen" jeg fikk bilde av igår[:-][:D] Den ser jo helt ferdig ut og klar til å komme ut jo[:D]

ÅÅÅ så herligt!!!!!![:D] Gratulerer med vellykket ultralyd![;)]

ORIGINAL: Lille Mollå

ÅÅÅ så herligt!!!!!![:D] Gratulerer med vellykket ultralyd![;)]

wooow!! Så deilig å se da!!
Gratulerer så mye!! [:D][:D]

Back
Topp