storesøster
Glad i forumet
Så deilig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff,ja det er ikke noe morsomt! Har også hatt noen små blødninger den siste uken,men fikk høre at det var helt normalt. Så trenger jo ikke åbety noe! Skal du på flere ul nå tidlig i svangerskapet? Jeg skal igjen om tre uker så det synes jeg er godt.Det var betryggende å høree =) satser på at dette går bra! Har litt kjempe små blødninger innimellom... har en liten en nå så bekymringene mine er her
Så deilig!
Ok,jeg skjønner tror jeg er 6+6. Det virker som om gynekologen kanskje trodde at jeg var noen dager kortere,men han sa også at det er stor variasjon så tidlig,så ser vel på det neste gang. Jeg har vært så nervøs for at det skulle gå galt denne gangen også,så er nok derfor jeg får komme tilbake om tre ukerÅ det var godt å høre = ) Ja de har vært mikroskopiske så vi satser på at det går bra =) Nei har ikke tenkt meg på flere før ordinær. Dels fordi jeg var på så mange sist og jeg vil prøve å holde det så normalt som mulig og dels fordi jeg har hørt at det ikke er helt bra med mye roting inni der
Men klart, hadde noen spurt om jeg ville hadde jeg ikke sagt nejjj Hvor langt er du på vei "Ønske_mamma" ? =)