Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer, så morro har ikke vært hos legen på kontroll enda jegTjohoo!
Var på UL i dag og der var det jammen ei lita reke som lå å sprella. Hjertet slo fint og alt så bra ut. LYKKE
Flere som har vært?
Vi krysser fingreÅ tusen takk for alle søte svar =) blir jo nesten tårevåt av alle hormoner som herjer rundt. Litt kjedelig men jeg føler ikke helt at jeg kan glede meg enda... Hadde en MA i uke 15 sisst og da hadde jeg sett lille nurket flere ganger på UL. Men det skal sies at jeg hadde mye blødninger gjennom hele svangerskapet sist, det har jeg ikke nå
Gratulerer så myeSå herlig! Var selv på første ul i dag, 6+6. Fikk se et lite hjerte som slo Var veldig nervøs på forhånd siden jeg også har hatt en MA tidligere i år, og kjenner nok litt selv også at jeg enda ikke klarer å slippe gleden helt løs. Men vi har begge sett at det er noe der, og som gynekologen sa til meg at når en har sett fosterutvikling så er det bare 3% sjanse for at det skal gå galt fram til uke 12! Skal gå bra denne gangen
Så herlig! Var selv på første ul i dag, 6+6. Fikk se et lite hjerte som slo Var veldig nervøs på forhånd siden jeg også har hatt en MA tidligere i år, og kjenner nok litt selv også at jeg enda ikke klarer å slippe gleden helt løs. Men vi har begge sett at det er noe der, og som gynekologen sa til meg at når en har sett fosterutvikling så er det bare 3% sjanse for at det skal gå galt fram til uke 12! Skal gå bra denne gangen