UL i dag :)

Schnuffy

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Tjohoo!

Var på UL i dag og der var det jammen ei lita reke som lå å sprella. Hjertet slo fint og alt så bra ut. LYKKE :D

Flere som har vært?

Gratulerer! :) Herlig! Jeg skal til fredag :)

Gratulerer :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer :-) Så deiligt

Tusen takk alle søte! =)

Gled dere, dere som skal! Det e så koselig =)

Ble satt tilbake fra 1 april til 5 april. Så jeg er 7+5 i dag =)

Å så moro :) gleder meg til det er min tur :)

♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡

Hærlig :) Alltid kjekt å få kunne se den lille :) Jeg har fått sett spiren våres to ganger nå :) Godt å se hjerte slå og at alt er som d skal :)

Sååå godt da!!;) da kan du slappe av og nyte!;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Å tusen takk for alle søte svar =) blir jo nesten tårevåt av alle hormoner som herjer rundt. Litt kjedelig men jeg føler ikke helt at jeg kan glede meg enda... Hadde en MA i uke 15 sisst og da hadde jeg sett lille nurket flere ganger på UL. Men det skal sies at jeg hadde mye blødninger gjennom hele svangerskapet sist, det har jeg ikke nå :D

Å tusen takk for alle søte svar =) blir jo nesten tårevåt av alle hormoner som herjer rundt. Litt kjedelig men jeg føler ikke helt at jeg kan glede meg enda... Hadde en MA i uke 15 sisst og da hadde jeg sett lille nurket flere ganger på UL. Men det skal sies at jeg hadde mye blødninger gjennom hele svangerskapet sist, det har jeg ikke nå :D
Vi krysser fingre :)

TuMmY LoVe

Så herlig!:-) Var selv på første ul i dag, 6+6. Fikk se et lite hjerte som slo:-) Var veldig nervøs på forhånd siden jeg også har hatt en MA tidligere i år, og kjenner nok litt selv også at jeg enda ikke klarer å slippe gleden helt løs. Men vi har begge sett at det er noe der, og som gynekologen sa til meg at når en har sett fosterutvikling så er det bare 3% sjanse for at det skal gå galt fram til uke 12! Skal gå bra denne gangen:-)

Så herlig!:-) Var selv på første ul i dag, 6+6. Fikk se et lite hjerte som slo:-) Var veldig nervøs på forhånd siden jeg også har hatt en MA tidligere i år, og kjenner nok litt selv også at jeg enda ikke klarer å slippe gleden helt løs. Men vi har begge sett at det er noe der, og som gynekologen sa til meg at når en har sett fosterutvikling så er det bare 3% sjanse for at det skal gå galt fram til uke 12! Skal gå bra denne gangen:-)
Gratulerer så mye :)

TuMmY LoVe

Så herlig!:) Var selv på første ul i dag, 6+6. Fikk se et lite hjerte som slo:) Var veldig nervøs på forhånd siden jeg også har hatt en MA tidligere i år, og kjenner nok litt selv også at jeg enda ikke klarer å slippe gleden helt løs. Men vi har begge sett at det er noe der, og som gynekologen sa til meg at når en har sett fosterutvikling så er det bare 3% sjanse for at det skal gå galt fram til uke 12! Skal gå bra denne gangen:)

Det var betryggende å høree =) satser på at dette går bra! Har litt kjempe små blødninger innimellom... :( har en liten en nå så bekymringene mine er her :(

Back
Topp