UL i dag!!!!

Så koselig:) Det var bra:) Bestilte en ul til 9/7i dag det var første ledige hun hadde, klarer ikke vente til 30/7 med å se om hjertet slår:)

Gratulerer! For en gledelig nyhet. Hvor langt på vei er du i dag?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åååh, så koselig :-) Gratulerer så masse :-) Endret de på termin da?

Sent from my iPhone using BV Forum

Det lille blåbæret er vanskelig å måle, men ny termin foreløpig er 9 februar: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye! Jeg var også på ul idag og her så alt også bra ut! Var så herlig å høre og se det lille hjerte slå! Mannen fikk en tåre i øyekroken der han satt! Nå er det stor sannsynlighet for at det går bra sa gynekologen :) En fantastisk dag!

Hvor bestiller dere ultralyd liksom? Hos en privat jm eller hos en gynekolog? Tviler på at fastlegen har alt utstyret…

Venter en liten i februar ❤️

Gratulerer så mye :) Tok du innvendig ul da ? Jeg er like langt som deg, har termin 8. Februar :)

Hvor bestiller dere ultralyd liksom? Hos en privat jm eller hos en gynekolog? Tviler på at fastlegen har alt utstyret…

Du må finne et privat sted selv. Du får bare en gratis ultralyd den er i uke (17-20) utenom dette velger
man selv :) Første sjekk er i uke 12 hos fastlegen. Da blir det tatt blodprøver og diverse. Husk å ta med urinprøve.
Etterpå velger du om du vil gå til fastlegen vidre eller hos jordmor. eller annen hver gang.

Du må finne et privat sted selv. Du får bare en gratis ultralyd den er i uke (17-20) utenom dette velger
man selv :) Første sjekk er i uke 12 hos fastlegen. Da blir det tatt blodprøver og diverse. Husk å ta med urinprøve.
Etterpå velger du om du vil gå til fastlegen vidre eller hos jordmor. eller annen hver gang.
Så i uke 12 skal man til fastlegen ja? Tenker at jeg tar meg en tur til en privat gynokolog i uke 12 også jeg.

Back
Topp