UL I DAG...

★★★ HURRA ★★★

Fantastisk!
 
Heldiggris! Gleder meg til det er min tur! Har ikke turt å bestille time enda for da kommer sikkert tiden til å stoppe helt opp :p
Samme her, hehe. men må ringe å gjøre det imorgen, klarer ikke dy meg;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Fant ingenting på ul :-( men har enda positive tester og symptomene er sterkere, så noe må jo være der! Er liksom 6+3 Hadde håpet hjerteslag, men ingenting. Tok utvendig, kanskje ikke lurt?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Nei tror sjansen for å se noe er mye større ved en innvendig ul
 
Fant ingenting på ul :-( men har enda positive tester og symptomene er sterkere, så noe må jo være der! Er liksom 6+3 Hadde håpet hjerteslag, men ingenting. Tok utvendig, kanskje ikke lurt?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Det var rart de tok utvendig. aldri opplevd det så tidlig.
 
Syns det er rart du ikke ble tilbydd innvendig så lenge de ikke så noe på utvendig.. Jeg tok som sagt i går ettermiddag, var 7+5 og da så de utvendig..Men hadde hun ikke sett noe, så hadde vi fått innvendig..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Fant ingenting på ul :-( men har enda positive tester og symptomene er sterkere, så noe må jo være der! Er liksom 6+3 Hadde håpet hjerteslag, men ingenting. Tok utvendig, kanskje ikke lurt?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Men jeg fikk også positive tester og hadde sypmtomer helt frem til uke 11 selv om spiren sluttet å vokse i uke 5.
Så de er ikke troverdige sånnsett. Men uansett, trodde ikke det var vanlig med utvendig ultralys så tidlig.
Trodde de alltid tok innvendig da. Nettopp pga at det er så vanskelig å finne noe så tidlig.

Skal du tilbake igjen?
 
Men jeg fikk også positive tester og hadde sypmtomer helt frem til uke 11 selv om spiren sluttet å vokse i uke 5.
Så de er ikke troverdige sånnsett. Men uansett, trodde ikke det var vanlig med utvendig ultralys så tidlig.
Trodde de alltid tok innvendig da. Nettopp pga at det er så vanskelig å finne noe så tidlig.

Skal du tilbake igjen?
Skal bare tilbake hvis d er normal stigning på hcg.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Krysser fingrene for normal stigning da :)
Det går nok godt skal du se!
Ble ganske satt ut. For har aldri følt sånn som dette uten å være gravid! Mistet i uke 13 sist,men hadde ikke like sterke symptomer da! Håper på gode nyheter. Hvis ikke var d bare ikke neningen

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Stemmer det at bildene på innvendig blir klarere enn utvendig i disse tidlige ukene? Og har magefett noe å si for resultatet? Jeg innbiller meg liksom at jeg er for feit, hehe. Nå er det bare en drøy uke til det er min tur, og jeg tror jeg bare skal dra ned trusa først som sist :p
 
jeg er ganske god og rund men alikevell så fikk jeg utvendig i går og da så vi klart et bittelite hjerte som slo :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp