UL I DAG...

Trollunn

Trollunn
2014-01-13 13.32.30.jpgOG HJERTET SLO, DERE!!! TAKK OG LOV, PRICE THE LORD, ETC ETC
9 MM LITEN SAK!
 
Halleluja! Så bra! Skal på min ultralyd neste onsdag. Håper på samme resultat.
 
Å, så flott! Må være en skikkelig lettelse å se hjertet slå :)
 
Jeg var også på ultralyd idag :D Termindag ble satt 1 dag frem, så er 13+4 idag. Uff, vært så bekymret, men alt så helt normalt og fint ut. Lettet! :smiley-bounce013:smiley-bounce012 Lurer så fælt på om jeg skal si det på jobben denne uken, eller vente noen uker til...
 
SÅ fantastisk da :D var du like langt som du har beregnet selv??? :) åååå håper på like flott opplevelse på fredag...
 
SÅ GØY!!
Er så beroligende å høre om vellykkede ultralyder og ikke bare usikre :)

Gleder meg til det er min tur!
 
Åh så gøy :):) gleder meg til det er min tur! Og gleder meg til flere her inne får oppleve det samme! Håper alle deler opplevelsene sine med oss:)
 
søtelille klompen. Så hærlig! gratulerer! :)
 
SÅ fantastisk da :D var du like langt som du har beregnet selv??? :) åååå håper på like flott opplevelse på fredag...

Jepp :) Jeg mener selv jeg er 7+3, eller mao, IVF-kalkulatoren sier det. Men UL-målet, og gyn.-dama mente 7+0.
 
Så fantastisk herlig <3
 
Så herlig :) Gleder meg til det blir min tur :)
 
:smiley-bounce016

Ej va på UL veke 6+4. Legen fann ikkje hjerte :( håpe han finne de no torsdag! 7+4 då :)
 
For en god nyhet <3 fantastisk, gratulerer så mye:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Heldiggris! Gleder meg til det er min tur! Har ikke turt å bestille time enda for da kommer sikkert tiden til å stoppe helt opp :p
 
Back
Topp