UL i dag endte i tårer :(

Pocahontas79

Betatt av forumet
Nettopp kommet hjem fra UL og sitter her med tårevåte kinn og tomhet og dyp sorg. Skulle vært 9 uker på vei i dag, men på skjermen vistes et bittelite foster uten hjertelyd som hadde sluttet å vokse. Er så vondt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg:( Ikke meningen å skremme dere andre, men må bare få ut sorgen.

Så utrolig leit å lese om dette. Får så vondt av deg akkurat nå :'( Bruk tiden sammen og få ut følelser og sorg. Ta vare på hverandre ❤❤❤ Klem

Sender deg en super stor bamseklem!!!! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Det er den verste nyheten som fins når man ligger på benken der, og forventer et bankene hjerte.
Eneste du nå kan gjøre er å ta farvel, og bruke god tid på å komme deg til hektene.
Du får bare ta kontakt på pm hvis du trenger å prate med noen som har vært igjennom det samme

Så leit :-( Var det den første ultralyden? Håper dere kommer fort i gang igjen og at neste gang blir din runde! Klemmer

Åååå nei så leit å høre!!:( Hadde virkelig trodd det skulle gå bra med deg etter overstimuleringen! Sender en kjempe god klem din vei og håper det går bra med deg og at dere kommer igang igjen snart<3

Sender deg en enorm klem og vet rett og slett ikke helt hva jeg skal skrive :(. Det er uendelig vondt når det ender på denne måten. Ta godt vare på deg selv! :Heartred

God kos til deg :-) opplevde det samme omtrent på samme tid som deg for tre år siden så vet du har det vondt nå :-( ta vare på deg selv, håpe du klarer komme igang så raskt som mulig

Det er så fryktelig vondt å miste, og se den livløse lille på skjermen. :( :( :( Sender deg en stor klem

Å nei! Så utrolig kjipt! Det var leit å høre! Pass godt på deg selv og følelsene dine, og fortell partner om hvordan du har det. Gjør noe hyggelig for deg selv! Masse gode tanker.

Nei nei nei :( :( :( nå gråter jeg med deg!! Kjære deg noe så hjerterått!!! :( :( så lei meg på dine vegne og finner ikke ord....Du var jo på ultralyd i uke 7 samme dag som meg :( :( :( så de sånn ca når det hadde skjedd?? Åhh skjønner at dette er forferdelig vondt!!! Syntes så synd på deg nå :( ❤️ Ikke lett men prøv og ta vare på deg selv og hverandre!!! Stor klem fra meg!

Så leit :-( Var det den første ultralyden? Håper dere kommer fort i gang igjen og at neste gang blir din runde! Klemmer
Ikke første ultralyd nei. Var på UL for to uker siden og da var alt i orden og fikk da den lille nydelige skapningen med bankende hjerte, så var et stort sjokk at det nå to uker etter var dødt :*(

Nei nei nei :( :( :( nå gråter jeg med deg!! Kjære deg noe så hjerterått!!! :( :( så lei meg på dine vegne og finner ikke ord....Du var jo på ultralyd i uke 7 samme dag som meg :( :( :( så de sånn ca når det hadde skjedd?? Åhh skjønner at dette er forferdelig vondt!!! Syntes så synd på deg nå :( ❤️ Ikke lett men prøv og ta vare på deg selv og hverandre!!! Stor klem fra meg!
Det er bare helt forferdelig :( Ja, alt var bra på forrige ultralyd i uke 7. Jeg hadde så god følelse på dette og trodde virkelig ikke at jeg skulle oppleve å se et dødt foster på skjermen, det er et enormt sjokk og alt har skjedd så fort. Veien er utrolig kort mellom intens glede og bunnløs sorg. Legen trodde det hadde skjedd ikke så lenge etter ULen i uke 7.

Takk for varme tanker, klemmer og trøstende ord <3 Dette er rett og slett noe av det verste jeg har opplevd og fatter ikke hvordan jeg skal komme meg videre. Alt er bare vondt og mørkt :*(

Huff, føler med deg! Det er et sjokk og forferdelig. Jeg har selv mistet i uke 12, så vet hvor vondt det er når alle drømmer og forventninger bir knust på et øyeblikk. Ønsker å sende deg en stor trøsteklem og ta vare på deg selv!

Det er uendelig vondt at du skulle oppleve dette, Pocahontas79! Fryktelig urettferdig og uendelig trist :(. Det er så meningsløst og enda verre er det selvsagt fordi veien frem mot spiren er mye vanskeligere og mer komplisert for oss som er her inne. Skulle så gjerne kunnet gjøre noe for deg som letter situasjonen, men det eneste jeg kan gjøre er å sende deg en stor og god klem :Heartbigred! Hvordan blir veien videre fremover nå? Skal du ha utskrapning eller gjøres det medikamentelt? Håper uansett klinikken følger deg meget godt opp fremover og at du har folk rundt deg som tar godt vare på både deg og din kjære:love022!

Det er uendelig vondt at du skulle oppleve dette, Pocahontas79! Fryktelig urettferdig og uendelig trist :(. Det er så meningsløst og enda verre er det selvsagt fordi veien frem mot spiren er mye vanskeligere og mer komplisert for oss som er her inne. Skulle så gjerne kunnet gjøre noe for deg som letter situasjonen, men det eneste jeg kan gjøre er å sende deg en stor og god klem :Heartbigred! Hvordan blir veien videre fremover nå? Skal du ha utskrapning eller gjøres det medikamentelt? Håper uansett klinikken følger deg meget godt opp fremover og at du har folk rundt deg som tar godt vare på både deg og din kjære:love022!
Takk kjære deg for den gode klemmen <3 Jeg ble henvist direkte til Ullevål etter ultralyden på tirsdag. Jeg har fått IVF-behandling på en privatklinikk da vi valgte å ta et privat forsøk mens vi står i den offentlige køen, så denne privatklinikken utfører ikke utskrapning/medikamentell abort. Jeg var på Ullevål i går og fikk tabletter med hjem for å utføre medikamentell abort selv. Så i går var en veldig vanskelig dag. Føltes som selv å måtte fjerne noe jeg bare ville skulle være i kroppen min. Har hatt en følelse av at kroppen min er fortryllet nå som jeg har vært gravid, det har vært så fint. Nå står jeg bare tilbake med den dumme kroppen som ikke kan bli gravid på egen hånd. Skal på en ultralyd på klinikken for å sjekke om alt er kommet ut etter en stund, men ingen videre oppfølging etter dette.
Jeg og min kjære klarer ikke snakke sammen om dette. Jeg er fullstendig knust, mens han må være den sterke - noe han ikke orker og klarer og blir veldig frustrert av. Jeg elsker han så høyt, han er en så fantastisk mann og vet at han er det viktigste jeg har, så vi kan ikke la dette ødelegge oss eller for oss. Moren min skal komme til meg nå, for jeg håndterer rett og slett ikke situasjonen :(

Takk kjære deg for den gode klemmen <3 Jeg ble henvist direkte til Ullevål etter ultralyden på tirsdag. Jeg har fått IVF-behandling på en privatklinikk da vi valgte å ta et privat forsøk mens vi står i den offentlige køen, så denne privatklinikken utfører ikke utskrapning/medikamentell abort. Jeg var på Ullevål i går og fikk tabletter med hjem for å utføre medikamentell abort selv. Så i går var en veldig vanskelig dag. Føltes som selv å måtte fjerne noe jeg bare ville skulle være i kroppen min. Har hatt en følelse av at kroppen min er fortryllet nå som jeg har vært gravid, det har vært så fint. Nå står jeg bare tilbake med den dumme kroppen som ikke kan bli gravid på egen hånd. Skal på en ultralyd på klinikken for å sjekke om alt er kommet ut etter en stund, men ingen videre oppfølging etter dette.
Jeg og min kjære klarer ikke snakke sammen om dette. Jeg er fullstendig knust, mens han må være den sterke - noe han ikke orker og klarer og blir veldig frustrert av. Jeg elsker han så høyt, han er en så fantastisk mann og vet at han er det viktigste jeg har, så vi kan ikke la dette ødelegge oss eller for oss. Moren min skal komme til meg nå, for jeg håndterer rett og slett ikke situasjonen :(
Huffameg kjære deg, jeg får så vondt av deg, tårene triller her jeg sitter!! Skjønner det er tøft og vanskelig og takle situasjonen!! :( Godt at mamma'n din kommer, kanskje det blir lettere og snakke med henne... Stooor klem til deg!!! ❤️❤️❤️

Back
Topp