Takk kjære deg for den gode klemmen <3 Jeg ble henvist direkte til Ullevål etter ultralyden på tirsdag. Jeg har fått IVF-behandling på en privatklinikk da vi valgte å ta et privat forsøk mens vi står i den offentlige køen, så denne privatklinikken utfører ikke utskrapning/medikamentell abort. Jeg var på Ullevål i går og fikk tabletter med hjem for å utføre medikamentell abort selv. Så i går var en veldig vanskelig dag. Føltes som selv å måtte fjerne noe jeg bare ville skulle være i kroppen min. Har hatt en følelse av at kroppen min er fortryllet nå som jeg har vært gravid, det har vært så fint. Nå står jeg bare tilbake med den dumme kroppen som ikke kan bli gravid på egen hånd. Skal på en ultralyd på klinikken for å sjekke om alt er kommet ut etter en stund, men ingen videre oppfølging etter dette.
Jeg og min kjære klarer ikke snakke sammen om dette. Jeg er fullstendig knust, mens han må være den sterke - noe han ikke orker og klarer og blir veldig frustrert av. Jeg elsker han så høyt, han er en så fantastisk mann og vet at han er det viktigste jeg har, så vi kan ikke la dette ødelegge oss eller for oss. Moren min skal komme til meg nå, for jeg håndterer rett og slett ikke situasjonen