UL etter OUL

Bird_24

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Hvem her skal ta flere UL etter OUL? Når er det evt best å dra? Vi tenkte å dra i uke 25 :) for å bekrefte kjønnet for 2.gang og for å se at alt enda er fint med lille jenta:)
 
Me tenke litt på om me ska på 3d ul i ca uke 26-27 :) har ikke bestemt oss enda, men tror det hadde vært gøy :)
 
Jeg skal på ultralyd i uke 28, mulig uke 24 også. Men det er oppfølging grunnet noe medisinske greier, så er ikke for 3D ultralyd.
 
I utgangspunktet har vi ikke tenkt oss etter oul. Kommer helt an på hvor mye de får sett da. Hvis vi ikke får vite kjønn blir det nok til at vi tar en time privat :)
 
Tenkte å bestille 3D ultralyd I uke 26, slik jeg gjorde med datteren min. Virkelig perfekt str på babyen til å få fantastiske bilder! Men jeg er litt usikker, mtp at vi ikke skal vite kjønn, og redd det kan bli avslørt der :p kan jo gjerne si vi bare vil ha ansiktsbilder ;) Får se hva vi gjør :)
 
Her I Telemark så er det rutine ultralyd på sykehuset I uke 32 :) utenom det så har vi kanskje lyst til å ta en 3d ultralyd :)
 
Jeg skal inn igjen i uke 37, om jeg ikke har født alt:)
Men det er pga forstervannet;-)
 
Ingen planer om det.. Kan bli aktuelt om vi ikke ser kjønn på oul og ikke klarer å vente..
 
Skal i uke 24 i første omgang av medisinske grunner. Blir sikkert flere etter det også.
 
Jeg har litt lyst å dra på 3D rundt uke 28, men har ikke bestemt oss enda :)
 
Back
Topp