Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Eggsekken tilsvarte bare uke 5 i vekst. Og ikke uke 7 som jeg er i (ifølge klinikken). Gyn mente at jeg skulle komme inn om en uke, så skal inn torsdag neste uke.
Har ikke noen tro på dette lengre.[:(][:(]
oi da kjærevene nei nei! nå får det være nok negative ting som skjer her[8|]
du snur trenden nå du vettø [;)] det er nok som *bobbo* sier at det festet seg litt senere...
Uff, forstår godt at du e bekymra no.... Men det er fleire som tidligare har fått beskjed om at utviklinga ikkje var komme langt nok, og på neste ul var alt i orden. Ikkje gi opp håpet enda.
Uff uff, fikk akkurat samme beskjed når jeg var på første ultralyd og det føles helt grusomt...
MEN, du må ikke gi opp. Hos meg målte de feil ved første (er lett å gjøre i starten og hver mm teller), de sa også at alt tilsvarte uke 5 når jeg egentlig skulle vært i uke 7. Bestilte time hos privat gynekolog og fikk komme dit uken etter da jeg ikke orket å gå med bekymringen lenger. Der viste det seg et lite levende foster tilssvarende akkurat riktig str!! [:)][:)]
Men det er grusomme dager å vente sånn...
Lykke lykke til, skal krysse alt jeg har for deg!!