Ul er overstått..

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Og slik gikk den..........

Eggsekken tilsvarte bare uke 5 i vekst. Og ikke uke 7 som jeg er i (ifølge klinikken). Gyn mente at jeg skulle komme inn om en uke, så skal inn torsdag neste uke.
Har ikke noen tro på dette lengre.[:(][:(]

Skjønner du er trist nå vennen.[:(]
Men kan det ikke bare ha seg sånn at egget festet seg senere enn anntatt.

Skal du ha ny Ul om en uke da eller?

Stor klem din vei.

Ny Ul om en uke ja.. Eller det blir litt over en uke siden jeg skal på torsdag..

Det kan jo være det festet seg seinere. Får krysse fingrene for litt flaks, selv om det ikke er lett akkurat no.

ORIGINAL: *Bobbo*

Krysser fingre og tær for deg vennen.

ORIGINAL: Cici03

ORIGINAL: Serene

oi da kjærevene nei nei! nå får det være nok negative ting som skjer her[8|]
du snur trenden nå du vettø [;)] det er nok som *bobbo* sier at det festet seg litt senere...

Signerer og krysser fingrene for det!!!

Krysser fingrer og tær for dere
Håper virkelig at alt går bra!

ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: *Bobbo*

Krysser fingre og tær for deg vennen.

Uff, forstår godt at du e bekymra no.... Men det er fleire som tidligare har fått beskjed om at utviklinga ikkje var komme langt nok, og på neste ul var alt i orden. Ikkje gi opp håpet enda.

Krysse alt for at da går bra

Jeg må si at dette er en turbulent uke gett, håper inderlig at de har målt feil og at det retter seg opp og ser reit ut til neste UL.

Krysser fingrene alt jeg kan for deg at den lille spiren greier seg nå.

ORIGINAL: twinanne

Jeg må si at dette er en turbulent uke gett, håper inderlig at de har målt feil og at det retter seg opp og ser reit ut til neste UL.

Krysser fingrene alt jeg kan for deg at den lille spiren greier seg nå.

Signerer Twinanne her!

sender deg en trøste klem og håper det ordner seg.

Uff uff, fikk akkurat samme beskjed når jeg var på første ultralyd og det føles helt grusomt...

MEN, du må ikke gi opp. Hos meg målte de feil ved første (er lett å gjøre i starten og hver mm teller), de sa også at alt tilsvarte uke 5 når jeg egentlig skulle vært i uke 7. Bestilte time hos privat gynekolog og fikk komme dit uken etter da jeg ikke orket å gå med bekymringen lenger. Der viste det seg et lite levende foster tilssvarende akkurat riktig str!! [:)][:)]
Men det er grusomme dager å vente sånn...

Lykke lykke til, skal krysse alt jeg har for deg!!

Back
Topp