Da har vi vært på ultralyd å sett lille vakre for første gang Vis vedlegget 146738
Sykt bra bilde.
Ble så fascinert for da jeg så bilde på iPhonen ble den jo nesten i str 1/1 så når jeg la telefonen i hånden ble den liksom riktig størrelse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har vi vært på ultralyd å sett lille vakre for første gang Vis vedlegget 146738
Sykt bra bilde.
Ble så fascinert for da jeg så bilde på iPhonen ble den jo nesten i str 1/1 så når jeg la telefonen i hånden ble den liksom riktig størrelse.
Fantastisk bilde!Da har vi vært på ultralyd å sett lille vakre for første gang Vis vedlegget 146738
Ååå, gratulerer med gutt kjempe fint bilde!Vis vedlegget 147764
Vår lille gutt(!) 13+3
Hahaha, så herlig. Den lille i magen min er også halvt danskVis vedlegget 148421
Her er bebs i dag. <3 armen oppi ansiktet. Blir en halvt dansk bebs, så den har kanskje begynt å øve på å skåle allerede. Var godt å se at alt var som det skulle.
Her er vår lille baby ble satt tilbake fra 12+0 til 11+5-6. Alt så ifølge gynekologen helt perfekt ut nakkefolden var bare 1 mm og neseryggen var veldig synlig! Hjertelyd på 168. Den tok skikkelig sats flere ganger og hoppet rundt og sprella med både armer og ben!
Vi er i lykkerus og gleder oss bare enda merVis vedlegget 148812
Her er bilder fra UL 27.11.15. Da var jeg 13+0 Vis vedlegget 148873
Tatt i profil. H*n sitter på huk og ser inn i "veggen" Jeg ler meg i hjel, h*n ser litt stakkarslig ut
På bilde nr 2 ligger h*n i profil og strekker litt på armen. Det andre tror jeg var litt av navlestrengen hvis jeg husker riktig
Vis vedlegget 148875
På bilde nr 3 tar h*n seg ei øl. Skål!
Vis vedlegget 148876
Det er det mest fantastiske jeg har opplevd, h'n klødde seg i hue og trampet med bena og jeg lo som bare det, h*n var ganske rar
Gratulerer! Det er så koselig med disse UL-bildene (og hyggelig at man kan dele med andre spesielt interesserte).Kan se ut til at vi skal få en jente ❤
Gratulerer! Det er så koselig med disse UL-bildene (og hyggelig at man kan dele med andre spesielt interesserte).